• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Om undren som finns

McThorien

Medlem
Tycker en del av dem är lite för dålig, så man vill inte bygga dem. Ta tex hemligheternas bok och Enars ambassad, de måste göra något med dessa och gärna med alla så att de på verkar spelet mer.
 

DeletedUser166

Guest
Ja de finns några riktigt dåliga, men de är ju ändå ett val man lätt kan göra då, vad ja tycker är värre och nått ja fortfarande är förbannad över är att dom ändrade på klockspiran i efterhand å gjorde den extremt mycke sämmre. Dom borde ju ha gjort nått som boosta tiden eller nått för att kompensera de mer men dom pissa på oss som redan byggt och uppgraderat den en bit.
 

McThorien

Medlem
Jag håller med dig Rhavin om att det är upp till en själv att bygga, men för mig låter just ordet under att det skall vara värt att bygga dem, annars är det ju ingen vits med under. De behöver helt enkelt uppgraderas. Detta är en gammal idé att när man har nått slutet på dem (alltså lvl 30) så försvinner de från spelplan och fastnar uppe i bergen och kan ge plats för nya under.
 

Taj-Lej

Kändis
Ja det där med klockspiran var ett stort jäkla skämt...ni som inte var med på den tiden ...ska ge er en uppdatering på dess egenskaper ….man fick varor hos varenda en man besökte av sina bonusvaror och det hjälpte till en hel del i handlen och att betala dyra förhandlingar när det var rent av omöjligt att vinna strider i provinserna (en annan sak som dom ändrade hej vilt ett tag var ju stridsstyrkan hos enheterna så att dom blev ganska tama efter ett tag...och det förklarar ju det militära klostrets löjliga %-sats vid uppgraderingar som svar satt efter den tidens styrkeförhållande)men åter till klockspira där borde man ju åtminstone få en kista per nivå...men det är bara mitt tycke

Mvh Taj
 

DeletedUser166

Guest
Ja ja håller med dig McT vissa under skulle verkligen behöva ses över, de är ju bara ett slöseri med utrymme. Ja gillar din level 30 idè men den känns nästan för kraftfull, men bara nästan :)
 

DeletedUser345

Guest
Ja ja håller med dig McT vissa under skulle verkligen behöva ses över, de är ju bara ett slöseri med utrymme. Ja gillar din level 30 idè men den känns nästan för kraftfull, men bara nästan :)
Som en kompromiss, skulle den kunna minska i storlek till en miniatyr vid lvl30. Eller kanske att man skulle kunna levla upp till 35 och de efter varje levling minskade i storlek istället för att öka sina bonusar.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag ska framföra er feedback och idéer!
Alltid kul att läsa era förslag på lösningar :)
 

ZpaRoW

Mästare
Ett annat förslag med underverken är att ha dem i "himlen" (ny map som i BÄ) så kan man ju få plats med alla där elle några iaf,är ju första lvl som är mest "onödig" så därför undviker man bygga visa! Man har ju ändå lagt tid på utforskningen och behövt runor för bygga dem så nån slags belöning borde man ju få av dem men nu tar dem låg lvlade bara massa plats! Nu ska ju 2 nya komma så hur tusan ska man få plats med dem hehe I-lands prb :p och säger ni belöningen är ju man får några bonusar i byggnaden men ja då behöver den komma upp i några lvlar innan menmen bara liten tanke
 

DeletedUser575

Guest
Som en kompromiss, skulle den kunna minska i storlek till en miniatyr vid lvl30. Eller kanske att man skulle kunna levla upp till 35 och de efter varje levling minskade i storlek istället för att öka sina bonusar.
Det var ett bra förslag. Synd att jag skulle få vänta så länge då på storleksminskningen, jag sätter inte ens ut några under i min stad; platsbrist. o_O
 

Elvenlis

Legend
Tycker det är tråkigt att runor man tjänar hamnar i under man valt att inte sätta ut. Jag har 30st i hemligheterna bok och paddar så jag vet inte hur jag ska göra med köp o sälj,,,
 

DeletedUser569

Guest
Ett sett kan ju vara att man får med stadsytan som undrena tar.....eller minska ytan dom tar vid uppgradering
 
Topp