• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Orchernas portal

DeletedUser611

Guest
upplever att svampodlingarna tar både oproportionerligt och tidsödande kraft. Svårt att förstå och lyckas få ihop allt som behövs för en uppgradering.
Har någon något tips på hur man nyttjar svampfabrikerna på bästa sätt??
 

Elvenlis

Legend
Beror väl på hur många man har, och hur mycket tålamod man har,, men jag uppgraderade inte fullt,,tyckte det tog mer än det gav,, hade rätt många så det gick.
 

Mammio

Mästare
Uppgradera portalen i första hand, det lönar sig mot slutet. Jag hade 20 svampfarmer, men om du kan få in mer så är det bra, 20 är nog minimum. 3 samlingsplatser och jag behövde aldrig uppgradera dom till max.
Använd portalförtjänsterna för att uppgradera portalen och sen kan du använda mer av portalförtjänsterna i slutet när du helt enkelt vill bli av med eländet. Värsta gästrasen enligt mitt tycke, men bara att vara tålmodig...
 

Macbolan

Mästare
Håller med Mammio!
Uppgradera Er Portal till Max Först...sen anv. "Portalförtjänser"...då behöver man Inte bygga Alla dessa sidofabriker...
 

DeletedUser166

Guest
Orcherna är lätt de värsta kapitlet så de är bara hålla ut :)
 
Topp