• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Spelet startas inte!

Macbolan

Mästare
Tyvärr..så var det Inte stabilt!
Men jag gick till Nvidias hemsida och uppgraderade drivrutinerna till mitt Grafikkort...Efter detta, så funkar det perfekt!
I Chrome kan man även kolla så att "Hårdvaruaccellarition" är ON....?
Detta gör man genom att gå till Chromse Inställningar...scrollar längst Ner..och väljer "Avancerat"..därefter letar Du upp Hårdvaruacc. och ser till att den är ON!
Hoppas att det hjälper Er som har problem!
/Mac
 

Mirabella77

Legend
Tyvärr..så var det Inte stabilt!
Men jag gick till Nvidias hemsida och uppgraderade drivrutinerna till mitt Grafikkort...Efter detta, så funkar det perfekt!
I Chrome kan man även kolla så att "Hårdvaruaccellarition" är ON....?
Detta gör man genom att gå till Chromse Inställningar...scrollar längst Ner..och väljer "Avancerat"..därefter letar Du upp Hårdvaruacc. och ser till att den är ON!
Hoppas att det hjälper Er som har problem!
/Mac
Tack Mac ♥ Om spelet krånglar igen så ska jag prova det :)
 

Macbolan

Mästare
Jag kan intyga att spelet funkar perfekt Nu...efter mina tidigare åtgärder....:)
Det är Inte Fel att gå till Grafik-korts tillverkaren och se till så man har dom senaste Drivrutinerna!
Är du osäker på ditt Korts benämning?...så gå till Enhetshanteraren..och välj "Bildskärmskort"..där ser Du vilket kort du har!
Sen kan du goggla på kortet+drivrutiner...där väljer Du tillverkarens hemsida! Och plockar sedan hem senaste Drivrutinen!
Detta hjälper inta bara detta spelet..utan Hela din Dator och det du sysslar med utöver...:cool:
 

Rosis

Mästare
Har man Nvidia finns programmet Geoforce Experience som hjälper en att hålla koll på uppdateringar. Värt att ladda hem.
 
Topp