• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Stör mig lite på Chatten i spelet

harpan

Legend
Stör mig lite på Chatten i spelet :oops: Önskar att man kunde delita skickat meddelande pga av att jag slänger iväg fel stavat , eller ord med tappade bokstäver och ibland och att den hittar på rappakalja som idag när jag skulle skriva att jag hatade fiendens "Gagn" Lösa Grodor. Då blev det : "Gagn;quet; Lösa Grodor o_O Mitt Brödraskap måste ju tro att GÅR på nått skumt :cool: Fast det spelar mindre roll det e inte många som chattar tyvärr....:(
gagn.PNG
 

Macbolan

Mästare
Det är samma problem på vanlig stationär Dator!
Och "problemet" heter HTLM5!...Elvenars Chat är tydligen Inte kombatibel med Htlm5!?
Det är ständiga problem med att försöka köra copy text...eller få det man skrivit uppdaterat i textfältet!
Ibland försvinner det man skrivit helt när man trycker enter...och då måste man uppdatera sidan..så dyker det upp..och Inte alltför sällan så dyker även text som andra skrivit under tiden upp samtidigt..som man Inte såg tidigare! :(

Jag har provat att gå tillbaka till FLASH---och Då funkar Chatten perfekt..copy & klistra..osv...och inga problem i övrigt!
Men byter man till Flash..så blir man utkastad ur spelet numera, efter några minuter..det står "Sessionen är avslutad"! :oops::mad:

Fixa till så att Htlm5 funkar i Elvenar så är problemet löst!
 

Gaiona

Mästare
Ett ständig problem som endast finns när man kör med Htlm5!
Det beror på att de inte tänkt hela vägen när de skrivit koden och det är ganska enkelt att åtgärda, de behöver ge en programmerare som vet hur man löser problemet uppgiften att rätta det så är det löst på under en timme.

Att rätta buggarna i chatten tar nog lite längre tid men det är inte omöjligt att lösa på någon timme eller två.
 

harpan

Legend
Det beror på att de inte tänkt hela vägen när de skrivit koden och det är ganska enkelt att åtgärda, de behöver ge en programmerare som vet hur man löser problemet uppgiften att rätta det så är det löst på under en timme.

Att rätta buggarna i chatten tar nog lite längre tid men det är inte omöjligt att lösa på någon timme eller två.
jag försöker att peppa mitt BS men chatten bara e död liksom

:oops:
 

Macbolan

Mästare
När jag loggar in i Elvenar på min stationära dator ..så tar jag mig Alltid tiden till att aktivera Flash, för att slippa HTLM5
Detta beroende på att vårat gäng är väldigt aktiva i chaten..och jag vill kunna använda citattecken och övrigt när jag skriver själv i chaten!
 
Topp