• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Surt

Elvenlis

Legend
Ooo jag kan vara jättesnäll:) .... vad jag hade klantat till just denna gång kommer jag inte ihåg nu,, men nästa gång å det blir säkert vilken sekund som helst ,, är ju som du vet datortekniskt utmanad,, så hör jag av mig ;-)
 

Macbolan

Mästare
Hej!
Det förekommer att folk säljer "Fel" byggnad..och inser detta en halv sekund för sent..;)
U WoW..kunde man "ångra" en försälning...Men här i Elvenar..är det kört...bara bita i sura äpplet!...Tyvärr!:confused:
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag har gett tillbaka byggnader om spelaren skrivit till supporten direkt efter de upptäckt misstaget.
Jag gör det dock inte för vanliga byggnader utan mer för event-byggnader m.m som kanske är svåra att få tag på.
 

DeletedUser158

Guest
Jag har gett tillbaka byggnader om spelaren skrivit till supporten direkt efter de upptäckt misstaget.
Jag gör det dock inte för vanliga byggnader utan mer för event-byggnader m.m som kanske är svåra att få tag på.
Är det så? Hur får man jobb i elvenarteamet, tänker jag... när man har sådana befogenheter...:rolleyes:
;)
 
Topp