• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Tidsändring för Äventyret

qrush

Medlem
Sedan man startat BÄ under vissa förberedda förhållanden så kan man vips lägga till 1 dygn efter start, minns inte hur långt efter.
Tycker det är skit, sen ger man glada tillrop "Möjlighet att få ännu fler belöningar" Skulle inte tro det. Vad finns det mer att vinna, nu har ni ju också lagt till 10minuters-instanser, helt makalöst.
Vänder mig tvärt emot att gå in och ändra förutsättningarna för en tävling efter start, Ni ger ju 2 dygns varsel och man rättar sig efter det, förbereder sig för det sen ändras spelplanen efter ett dygn, Finns många kraftuttryck att ta till men men.
Detta är ställt naturligtvis till INNO och vår representant BOEFST
 

Gaiona

Mästare
@Boefst kan inte göra något åt det, det var inte hans beslut så vänd dig till innogames med din protest.

@Boefst kan säkert framföra den åt dig och er andra som instämmer i protesten.
 

qrush

Medlem
Fattar väl jag med och det skrev jag " ställt naturligtvis till INNO" men jag vänder mig till det närmaste vi har i kontakten med INNO
 

qrush

Medlem
@Boefst kan inte göra något åt det, det var inte hans beslut så vänd dig till innogames med din protest.

@Boefst kan säkert framföra den åt dig och er andra som instämmer i protesten.
Så, jag förstår att du känner Boefst väl eftersom du vet att han inte kan göra något åt det och att det var inte hans beslut.
Eftersom du känner Boefst så väl och vet vad han eventuellt är sugen på att framföra till INNO, bara fråga efter adressen till INNO
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Gaiona ville nog bara förtydliga.

Angående din feedback så påpekade jag samma till min chef redan innan att det var kanske lite sent påkommet.
Men det är alltid bättre med feedback direkt från spelare, jag skickar vidare din feedback till InnoGames.
 

pling

Medlem
Sedan man startat BÄ under vissa förberedda förhållanden så kan man vips lägga till 1 dygn efter start, minns inte hur långt efter.
Tycker det är skit, sen ger man glada tillrop "Möjlighet att få ännu fler belöningar" Skulle inte tro det. Vad finns det mer att vinna, nu har ni ju också lagt till 10minuters-instanser, helt makalöst.
Vänder mig tvärt emot att gå in och ändra förutsättningarna för en tävling efter start, Ni ger ju 2 dygns varsel och man rättar sig efter det, förbereder sig för det sen ändras spelplanen efter ett dygn, Finns många kraftuttryck att ta till men men.
Detta är ställt naturligtvis till INNO och vår representant BOEFST
BÄ älskaren qrush, du behöver nog inte bekymra dig, ni kommer nog ändå ta hem segern i det urtråkiga BÄ.
 

pling

Medlem
en annan sak.. det är väl mest ledaren som håller i bs:et som har mest nytta av att dens bs får poäng. folk byter bs titt som som tätt, så varför lägga ner så mycket tid på ett så tråkigt äventyr. inno får nog försöka hitta på något roligare tycker jag.
 

qrush

Medlem
Nej vi är inte så nöjda över ett dygns förlängning som INNO tycks tro (Möjlighet att få ännu mer belöningar) Vilka då?
Vi slår er är alla dagar i veckan :) Det är svårt att jämföra rekord när det är nya förutsättningar varje gång, 3, 4, 5- hålet. Olika längd, 6-timmar hit o dit, Sen drar man till och lägger på 1 dygn i princip som en välgärning, hade hellre sett 1 dygns förkortad version
 

Elvenlis

Legend
Men var ska man kolla efter annonsering innan bä börjar? Förut användes trumpeten men inte längre och det är inte bara min som gått sönder, ingen i mitt bs hade fått nån tut.
 

Gaiona

Mästare
Det fanns flesta meddelanden under hornet i lördags förra helgen, BÄ låg med bland dem men det var inte det första man såg.

Det gäller att vara lite uppmärksam men det finns åtminstone två sätt att upptäcka att BÄ är på gång.
  • Det skrivs i en tråd här på forumet att BÄ köra på beta-servern (de ligger alltid några veckor före oss andra).
  • Ett event med utvecklande byggnad som pris har varit ganska nyligen (pris i BÄ brukar vara artefakter till den byggnaden).
 

Elvenlis

Legend
Jaha,, brukar aldrig trycka vidare under rubrikerna, blir bara en massa backande och omladdning men det var väl där det stog då, Har en beta stad så jag tyckte jag höll utkik, men det gick rätt bra för oss ändå, 16e plats ;-)
 
Topp