• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyhet Unurs handlare

Rosis

Mästare
Till slut så... Glöm inte att kolla mejlen, och det verkar gälla alla, oavsett kapitel:

1603982216377.png
 

Mirabella77

Legend
Äntligen nya kapitlet o bara få steg till orcher! Men en bra lång bit tills jag får smaka de goda med den nya kapiltet som jag gillar dens stil :D Men de är skönt att kunna ha en mål att försöka nå dit ;)
 

DeletedUser158

Guest
Till slut så... Glöm inte att kolla mejlen, och det verkar gälla alla, oavsett kapitel:

Visa bilaga 655
Jag har inte fått någon gåva. Jag får aldrig en gåva av Innogames, varken i skräppost eller något annat. Precis som jag aldrig får det där 100%-erbjudandet av diamanter som så många andra spelare får.
Inte snällt av Innogames att favorisera vissa konton!!!!
 

Mirabella77

Legend
Jag har inte fått någon gåva. Jag får aldrig en gåva av Innogames, varken i skräppost eller något annat. Precis som jag aldrig får det där 100%-erbjudandet av diamanter som så många andra spelare får.
Inte snällt av Innogames att favorisera vissa konton!!!!
Hmm ibland hamnar innos meddelanden i "spam", kolla där kanske gömmer de sig där? Jag hade råkat slå fel min e-post när jag registrerade mig i spelet så jag fick ingen mejl från spelet tills jag märkte det!
 

Jian

Mästare
Till slut så... Glöm inte att kolla mejlen, och det verkar gälla alla, oavsett kapitel:

Visa bilaga 655
Jag sitter och ruvar på nivå 2. Letade efter ovanstående gåva - hmm. så kom jag på att titta i spam-lådan bland e-posten. Sedan letade jag i bland forskningens alla olika kapitel Å Där, där låg de, allra längst bak.
Å allra längst bak bland Bosättningar hade det kommit till några skepp, fast de kunde jag inte besöka - forska först!
 

Jian

Mästare
Jag har sett Filmen, men inte läst boken. Gillade "the saga" om det kapitlet.
Finns det (och var) någon liknande berättelse till hela Elvenar, från början och fram till Unurs handlare?? Dels skulle det vara trevligt och dels ger det kanske "lite kött på benen" när man pysslar där på sin kammare, i sin egen lilla stad.
 

Rosis

Mästare
Jag har inte fått någon gåva. Jag får aldrig en gåva av Innogames, varken i skräppost eller något annat. Precis som jag aldrig får det där 100%-erbjudandet av diamanter som så många andra spelare får.
Inte snällt av Innogames att favorisera vissa konton!!!!
Tror nog du kan få hjälp att lösa det om du kontaktar supporten. Jag fick göra så "Back in the days" och till slut fick jag också gåvomejl från Inno. Det var någon inställning som jag hade bockat ur eller blockerat, så jag är säker på att det inte handlar om Favoriter. :)

Och de där procenterbjudandena verka mest komma när man är inne i ett kapitel, eller innan de kommer med nåt erbjudande om andra köp som rabatt på provinser. Och 100% kommer enbart efter man nobbat flera erbjudanden på 10%, 30%, 50%, och 80%. Tror det är fler erbjudanden än de jag skrev, men jag nobbar hårdnackat tills det kommer ett 100%. Men som sagt, när jag inte är inne i ett kapitel verkar de inte vara vanliga alls. Men de tänker väl att man inte behöver diamanter då, mer än de man kan vinna i spelet? ;)
 
Senast ändrad:
Topp