• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Uppgradera byggmästarstuga vs Lås upp byggare?

Mirabella77

Legend
Toppen! :D Jag ska samla in diamanter (eller köpa för en mindre summa) och uppgradera Magiakademin nu framöver, fler byggare lär jag inte behöva på bra länge, om någonsin.
En bra levlad Magiakademin är väldig bra at ha! :D Min är på 4 och jag planerar på att uppgradera den, om jag vinner i tävlingen så vet nu var mina diamanter kommer att försvinna :)
Nej! Att ha en bygg på 5 är faktiskt lönsamt, inte kanske ibörjan men när man kommer till göstraserna så önskar man att man kan levla den till 10o_O
 

Zanath

Medlem
En bra levlad Magiakademin är väldig bra at ha! :D Min är på 4 och jag planerar på att uppgradera den, om jag vinner i tävlingen så vet nu var mina diamanter kommer att försvinna :)
Nej! Att ha en bygg på 5 är faktiskt lönsamt, inte kanske ibörjan men när man kommer till göstraserna så önskar man att man kan levla den till 10o_O

Läste gös-trasterna..... *face palm* Får kolla upp de där senare också för det är nåt jag inte har en aning om hur det funkar.
 

Jian

Mästare
Toppen! :D Jag ska samla in diamanter (eller köpa för en mindre summa) och uppgradera Magiakademin nu framöver, fler byggare lär jag inte behöva på bra länge, om någonsin.
Passa på när Inno har extraerbjudanden med diamanter och något annat godis (inte event-candie) för det kommer "tilläggs-diamanter" mellan varven. Det kan vara användbart att ha uppdaterat både Byggmästaren och MagiAkademi så långt som möjligt.
 
Topp