• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

UPPROP!!!!

DeletedUser223

Guest
OK...
Jag ger det lite tid. Du har rätt Vega.
Vi väntar och ser vad som händer.
Fram till dess så lär jag ju om inte annat ha sjuhelsikes mkt varor att leka med.. :)
 

Gluggen

Medlem
en liten tanke vega om det inte går att strida och vinna HUR ska man då komma vidare i spelet om man inte KAN lägga tusentals kronor i diamanter för att kunna spela det är ju ändå ett spel som går ut på att man ska strida för att komma vidare i spelet
 

DeletedUser30

Guest
Jag tänker inte handla diamanter strida eller delta i några evenemang så länge det inte blir någon ändring. Men tänker fortfarande använda våran goa chatt
mvh tuten i GGG
 

DeletedUser229

Guest
Dom två första stegen i omorganisationen har ju varit helt idiotiska, så jag tycker inte det finns något som tyder på att ett tredje steg ska gå på en annan linje. Om dom med det tredje steget räddar det här, så betyder det att dom har tänkt om och gjort om på grund av våra klagomål.
Bra initiativ och jag skriver under på att inte använda mina armeer och inte använda fler diamanter innan en förbättring har gjorts.
Man blir ju gråtfärdig när man försöker strida nu, och det är väl inte meningen...
 

DeletedUser62

Guest
Jag tycker det måste finnas utrymme för tyckande utan att det betraktas som gräl, för det första.
Om saken anser jag att det är löjligt att spelet alltid vinner utom i undantagsfall. Större trupper OCH fler dessutom.
Jag ger mitt stöd till UPPROPET.
Förändringarna har tagit bort hela nöjet med turneringarna, Där det ju var likvärdiga trupper i mängd räknat
5 mot 5. Att det sedan blev svårare och svårare för var nivå, är som det ska.
Provinserna tycker jag är annorlunda, det är inte så ofta. Och framför allt större belöning per drabbning!
 

DeletedUser233

Guest
Jag ger mitt stöd till UPPROPET!
Det är bara helt omöjligt att strida nu, inte ens möjligt att klara nivå 3 i turneringarna, ska det verkligen vara så?

Om det är pengar det handlar om, varför då inte föra in en månadskostnad/prenumeration på spelet, istället för att förstöra spelet helt och hållet!?
 

Macbolan

Mästare
Hmm...ska Erkänna att jag bröt mitt eget löfte...att Inte lira Turnering mera!
Men Wonky Walters Q att fixa 17 reliker...blev för mkt! :confused:
Va helt enkelt tvungen att köra Turnering fram till steg#3,,,för att fixa det!:(...Sorry!
Mvh
Mac
 

Malcummer

Medlem
Stridssystemet är inget vidare i mina ögon. Men dom har ju även försämrat grossisten och där är det plötsligt ocker priser.
I måndags förra veckan skulle feedbacks lämnas till InnoGames. Har inte sett eller hört något om det, om jag nu inte har missat det vill säga!!
Tror nog att det ända man kan göra är att sluta köpa diamanter, eller bara sluta spelao_O Ska man sluta att köpa diamanter så måste det
vara många spelare med i det, så att det känns i innogames kassa:mad:
 

DeletedUser184

Guest
Det är väldigt många som har slutat spela redan, tråkigt nog.
På min karta och sambos karat var minst en 15tal som har sålt allt trots att de var en bra bit i spelet. Tråkigt att de inte förstår att folk slutar spela när de inte tar hensyn till spelarna. Jag förstår att de behöver få in pengar för att kunna hålla spelet igång, det kostar det vet vi. Bättre att ta betalt för spelet från början istället för att smyga in det på spelarna på så fullt sätt, på så sätt har man ett val från början!
Diamant expansionerna är löjligt dyra, varför? om jag skulle köpa en så kostar det mig 7500 diamanter...inte en chans in helvetet att jag lägger de pengarna på bara en expansion ... hur fan tänker de där?
Den nya kapitlet är sjukt omöjligt, bara skolområdet blir 10x10...wtf helt seriöst...det är bara 2 stadsexpansioner i den nya kapitlet ...aja listan av dåliga saker de har gjort med spelet är lång.... efter jag har skrivit allt det här så börjar jag tänk om jag vill spela mer .....
 

Malcummer

Medlem
efter jag har skrivit allt det här så börjar jag tänk om jag vill spela mer .....

Jag förstår vad du menar. Men hoppet är det sista som lämnar en:)
Man vill ju nånstans gärna tro på att dom lyssnar på vad vi har att säga.
Men väljer dom att inte göra det, så är det i sista änden deras förlust.
Både jag och frugan var flitiga användare av diamanter, det valet finns inte på kartan längre:(
 

Malcummer

Medlem
Dom pajade stridssystemet och det är fortfarande skräp. Dom pajade grossisten och den kommer troligtvis inte att ändras heller.
Dom säger att dom skickar feedbacks, frågan är bara vilken papperskorg dom slänger det i!
Visst att jag kanske låter bitter, men det finns ju en anledning.
Vill gärna spela eftersom jag gillar spelet. Men i detta läge så är det noll positiva saker som händer i spelet, enligt min meningo_O
Synd och säga att man ser många hurrarop i forumet:(
 
Topp