• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Macbolan

    Inskickad Att sälja DiamantByggen?

    Hej igen! Jag har ett Nytt förslag ang. försäljning av Diamantbyggnader som man köpt Dyrt för Pengar! Ett förslag som togs upp inom vårat Bs.... Det går Ut på att man skall få 10% av kostnaden tillbaka i Diamanter! Det fanns även en annan ide; Om man omsätter dessa Diamanter inom typ 4h vid köp...
  2. Macbolan

    Inskickad Flytta/Byta Underverk?!

    Hej gänget! :) Min Högsta Önskan är att det fanns en möjlighet att flytta sina UV(Underverk) till lagret! Det skulle skapa en Ny "Dimension" i spelet...att kunna Byta spelstil utifrån olika kriterier i spelet..och Var man befinner sig i progressen! ..gärna att Teleportspellen hade funkat på...
  3. Macbolan

    Vår värsta Fobi/Rädsla!??

    Hola gänget! Jag har Nu gått in på mitt 34 år inom Psykiatrin! Jag Vet hur olika Fobier/Rädsla kan förändra en Människas Liv! Men Jag Vet Även att det kan förändras..Om man vågar prata eller nämna sina Fobier.... Så därför öppnar jag denna Tråd; "Våga erkänna Dina Svagheter; Rädsla, Fobier!----...
  4. Macbolan

    Stängd Anarchy öppnar för antagning!

    Elves of Anarchy Söker 1 trevlig och social Medmänniska...som uppskattar att Kriga i både Spiran samt Turneringar!
  5. Macbolan

    Inskickad Jättenöjd med....

    ..snabbstart på Alla våra Fabriker..samma som med Verkstäderna! :) NU vill jag dock Önska samma funktion på Vapenkammarna! :cool:;) Mvh Mac
  6. Macbolan

    Stängd Anarchys ant. Är Öppen!

    Sons of Anarchy! .....söker en trevlig medmänniska som har humor samt förmågan att uttrycka sig i skrift via chaten! Du behöver dock ha över 1 Miljon Poäng!
  7. Macbolan

    "I did It again"! ;=)

    Nu när jag fått göra Comeback efter 4 Veckors av "Vila" ifrån Forumet!.... Så Varför Inte göra Det med att sätta ett Nytt Rekord i Turneringen!?...:cool: Jag är redan uppe på 18000 Poäng..Vilket är lite Mer än Mitt gamla rekord på 17562! :) Nu är Jag dock Inte klar med denna Turnering...
  8. Macbolan

    Den Globala Jakten!

    Hallåj gänget! Jag kan meddela att "Elves of Anarchy"..klättrar vidare. Förra Veckan tog Vi oss in på den Globala Top-30 listan. En Vecka senare har Vi klättrat till 24.e platsen på denna Lista! :D Vi har ett Tyskt gäng strax före Oss..Men räknar med att gå förbi dom..innan helgen är över...
  9. Macbolan

    Ackken Den Bäste! :)

    Jag vill med dessa rader....Trumpeter Och Fanfarer!:D:p .....HYLLA Ackken !.... Den första spelaren på en Svensk server som har sprängt 3 Miljoners gränsen! :D:eek: Han är väl Värd All beundran Och respekt! :D Mvh/Mac
  10. Macbolan

    NYTT REKORD?!? ;=)

    Hallåj Gänget! Nu har Jag gjort det Igeen...satt ett Nytt Rekord i Turneringen! ;):cool: I senaste Marmorturneringen lyckades jag skrapa ihop 17562 Poäng! :D Vad tror Ni gänget? ..kan detta vara ett Nytt serverrekord i det Nya stridssystemet?? ..hur det står sig Internationellt..har jag Inte...
  11. Macbolan

    En liten Historia av MacB! :)

    Tåget stannade med gnisslande bromsar..och ångan välde ut som en dimma..vid stationen i Fort Elvenar! En Man klev av..och när han satte ner sin Boots med Silversporre...så gick det en skälvning genom hela staden! Alla kunde känna att något hade förändrats...det var som ett töcken man kunde ta...
  12. Macbolan

    Nytt Världsrekord?

    Hej Mina kära Vänner! :) För Er som Inte känner till detta..så kan jag berätta, att min kära kollega/Vän @Rhavin satte ett Nytt Världsrekord för en tid sedan på¨25380 poäng! i en Turnering! :) Han tog å suddade Ut Mitt gamla rekord rejält!..All Heder till Honom! :D Men Nu inför ett ev. Byte...
  13. Macbolan

    Inskickad Byggmästare!

    När Skall Innogames åtgärda Dessa sk. ByggMästare?? Dom Syns Inte,,och folk har hemska problem att hitta dom! Vi har tagit upp detta ämne i flera År Nu!...Nu får det vara Nog! Mvh Mac
  14. Macbolan

    Våra goa Recept! i Coronatider!

    Hej gänget! Jag sitter hemma å lurar ständigt på vilket käk jag skall fixa idag!? Att laga mat är ju ett skönt avbrott i tristessen!..och blir det dessutom Gott..så känns det ännu bättre! :) Jag har en variant på ett sjyst Ungkarlsrecept..för oss grabbar som lever själva! Jag har fixat en påse...
  15. Macbolan

    "Elves of Anarchy" söker en medmänniska!

    Hej! Vi "Anarkister" består av en grupp människor, som ser det sociala samspelet som viktigare än att följa en massa regler å krav! Vi är Alla gamla erfarna o dedikerade spelare...och har en rätt så Hög medelålder..som begriper uttrycket "Frihet under ansvar"! :cool: (så vi behöver Inga...
  16. Macbolan

    När börjar nästa BÄ??

    En simpel fråga! ;)
  17. Macbolan

    Öppen "Anarkisterna"..söker en...

    ..Go snubbe....Kvinna eller Man som är i trakterna av 1 Miljon poäng! Vi är ett gäng av Äldre spelare..så våra enda Krav är att Du är en mogen människa..samt gillar å Parta på helgerna... ..i övrigt har Vi Inga Regler eller Krav...var å en spelar under eget ansvar/Moral...:cool: Hör av Dig till...
  18. Macbolan

    Vad jobbar Ni med..Hur är Det?

    Hej Allihopa sköna figurer på detta Forum! :) Jag tänkte fråga Er..en enkel fråga;..Vad jobbar Ni med..och Hur trivs Ni med ert Jobb? Jag själv kallas för Mac..och jobbar inom Akutpsykiatrin sedan 30 år tebax...numera på en avdelning för akuta Psykoser och Schizofrenipatienter, samt rycker in...
  19. Macbolan

    AuktionsHus?

    Hej mina Vänner! Jag har en Tanke å känsla kring Elvenar! ..et spel som Utvecklas enormt mkt på kort tid...:) Varför Inte närma oss WoW...och ha ett Auktionshus...där Vi kan köpa å sälja det mesta?? Behöver man Reliker?..kanske köpa KP...eller andra Varor? Bara fantasin begränsar detta...;) Mvh Mac
  20. Macbolan

    *GOD JUL*!!

    Mina Vänner! Jag Önskar Er Alla en fantastiskt skön JUL:):D...samt ett *Gott Nytt År!*
Topp