• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Coola Serier Vi Älskar!

RosCool

Legend
Jag letade efter Coontinuum på Netflix, men hittade den inte först och då hittade jag den här i stället. En helmysko serie, men ändå kan man inte sluta titta. Bra skådisar.

 

Rosis

Mästare
DARK! är en Tyskspråkig serie...som är överraskande BRA!
Rekommenderar den!
När jag kollar genom Netflix så har de dubbat till engelska... Urk! Det stämmer inte med läpp-rörelserna ,och det retar mig, vilket förtar lite av upplevelsen... Och tack vare det funderade jag om jag inte kunde ändra, och vips, äntligen är det irritationsmomentet borta! Hellre originalspråk än dubbat! Tack för att du satte igång mina grå Mac. :cool:
 

Macbolan

Mästare
MEN Ärligt talat...Vi har missat den mest coolaste serien av Alla!
PUNISHER! ..sanslöst grymt BRA!..Om man gillar Action!?

Frank i Prison;
 

Josefin89

Legend
Mina favoriter:
* Gossip Girl
* The Vampire Diaries
Legacies (spinoff på TVD)
The Handmaid's Tale (längtar tills nästa säsong)
* Game of Thrones
* Pretty little liars
Pretty little liars: the perfectionists
* Sex and the City
The Magicians (längtar tills nästa säsong)
The big bang theory
Grey's Anatomy

* dessa har jag sett hela serien av.

Har ganska blandad smak när det gäller tv :p :cool:
 

DeletedUser166

Guest
Men vampyr dagboken och resten av filmerna då ? Är det bara jag som Är så barnslig :p
Japp de är de :)
Ja vet inte om de är dom ja tänker på, den där tjej fjortis filmen där vampyren börjar glittra :) de är så längt ja sett i den ja fick spya i munnen och slog böt kanal omgående ;)
 

Rosis

Mästare
Men vampyr dagboken och resten av filmerna då ? Är det bara jag som Är så barnslig :p
Vampire diaries (Vampire diarrhea, för de som ogillar den) är en serie som är klart bra, eftersom där finns en bra kompott av olika personligheter, och spännande intriger. Och nej, man är absolut inte barnslig för att man gillar den. Eller, jag brukar nog stoltsera med att jag har barnasinnet kvar. ;)
 

Mammio

Mästare
Damon får gärna komma och bita mig ;)

vampire-diaries-story_facebook_647_041116014744.jpg
 

Elvenlis

Legend
N8ä Rhavin, dom glittrar inte i vampyr dagboken, inte i originals heller men Twilight var ju inte helklass ;)
Och nu hade jag helfel,,, jag trodde det var han brat pack Rob nånting i Vwars,,,, där ser man:rolleyes:
 
Topp