• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Rosis

Mästare
Och om någon undrar så fick jag tillbaka febern igår, efter att ha haft två nästan feberfria dagar, så jag är lite för****ad och drömmer lite konstigt.
 

Macbolan

Mästare
Och även Jag verkar ha drabbats av "Digerdöden 2.0" :(
Feber, huvudvärk, ont i halsen.samt en jobbig hosta som kommer å går..värst när man lägger sig ner, å försöker sova! :confused:
Men jag ägnar min karantäntid åt att kolla på serier å lyssna på skön Musik!
Nu vill jag puffa för..förmodligen Världens Bästa serie..som är pågående..Med denna sköna Musik..som är Temat i serien! :cool:
La casa de papel
 

Macbolan

Mästare
Här är orginalversionen i 1h version ;)
Det är en Kampsång som sjöngs av dom Italienska Partisanerna som kämpade emot det fascistiska Italien och Mussolini under 2.a Världskriget!
Den spreds även till dom som bekämpade Francos fascistiska politik i Spanien!
Idag är denna serie och sång Världsberömd..så denna Kampsång sjungs över Hela Världen!
..framförallt i dom spansktalande länder som kämpar emot korrupta regimer...
 
Senast ändrad:

Macbolan

Mästare
För att återgå till vanlig Music..som Inte är serierelaterat!
Så vill jag erkänna att Jag har blivit lite Kär i denna Tös! ;) :cool:
Hon har sån underbar approache..och en fantastisk sångröst...Och snygg e hon oxå! :D
 

Liliros

Legend
Väntar som en äggsjuk höna på att Forumstävlingen ska bli avslutad. Spännande att se om man får pallplats, och att läsa allas bidrag! Klart jag siktar mot toppen! ;)
Men när det gäller dessa musikvideos. Är det ingen som lyssnar på Brittan!?
Till och med min partner har börjat gilla vissa låtar... Men han kan inte låta bli att påpeka, när denna låt går här hemma, att det låter som om de sjunger något heeelt annat än "On my radar". Han påstår nämligen att det låter som "On***ra", vilket nästan, men bara nästan förstörde låten för mig, för jag blev så full i skratt varje gång jag faktiskt hörde det. Så med glimten i ögat nu för tiden lyssnar jag på denna...

 
Topp