• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

DeletedUser578

Guest
Tänk att ju senare natten blir, eller ju mer morgon det blir., desto mer börjar jag att gilla vissa suspekta låtar... Måste nog sluta lyssna på låtarna som läggs upp här... ;) Asch, man ska väl utvecklas...

Bäst att köra en återställare så man orkar med lördagens pass också:

 

DeletedUser583

Guest
Lördag?

Jag råkade se denna med nya ögon nu. Det här verkar ju vara en instruktionsvideo hur fort sjukdomar kan smitta... Hmmm... ...jag som lade upp den för att jag tycker den e lördags-kul, kanske fel tid att göra det? Asch bortse från de kopplingar jag gjorde så är den kul ändå, annars kan ni kika på den nedanför.

Och som artisterna själva gjorde den:

 
Senast redigerad av en moderator:

Rosis

Mästare
Det här är min skaparlåt, målade en och samma tavla typ femton gånger innan jag blev nöjd, och det här gick på repeat. Nån slags trans blev det nog... o_O


Den här var också med i den svängen, också massor spelad, inte lika mycket i början, men så småningom turades de om...

 
Senast ändrad:

Macbolan

Mästare
Någon som kollat på "Gold Rush" på TV?...här kommer Todd Hoffman med Dotter å kör en sång! :)
En snubbe som har kämpat emot ständiga motgångar i flera säsonger i sin jakt på Guld! ;)
 
Topp