• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Rosis

Mästare
Det här måste en hel-äkta introvert ha skrivit! Eller ambivert med större skalan på introvert-sidan (som jag)... Är Ed Sheeran så tro? :cool:

 

Rosis

Mästare
Här sjungs det bland annat om en liten svensk tös som krigar för en bättre värld, och då ska jag nog byta ut "krigar" mot "strejkar", när det gäller hennes sätt att strida.

 

Rosis

Mästare
MISSIO ! ! ! Jag menar, de har gjort en låt som heter middle fingers (som var orsaken till att jag hitta dem för länge sedan)...


Och middle fingers har jag delat förut men för säkerhetsskull så kommer den här igen

 

Rosis

Mästare
OBS Denna måste ses med humor i ögat! Annars kan man bli blind när det börjar rycka i... Kraftigt självförtroende med stor självdistans? :D

 

Rosis

Mästare
Gillar dessa skarpt, bra partyhöjare en sån fin sommarkväll som idag. Försöker få me gubben på partyhumör, ska nog lyckas med det!


Min "Herre B" gillar de färgglada tröjorna som Chris Brown har på sig... ...eller är det nåt annat i denna video han gillar? ;)


Undrar vem som var först, tror det var denna om jag minns rätt.


Och lite kvinnliga röster

 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Den här alltså!




Men.... nu lägger jag ner det här VJ:andet.... Ha det gott folks!
 
Senast ändrad:
Topp