• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Rosis

Mästare
Kanske inte den typ av musik jag lyssnar på idag, men 1987 när denna var populär var det år jag skulle fylla 17. Jag frågade jag mig själv ofta om jag förtjänade all skit jag var tvungen att va med om. Jag blev föräldralös alldeles för tidigt. Jag lyckades överleva, men 1985 (mamma) och 1986 (pappa) och åren efteråt, har för alltid satt spår i min själ.


Vill tillägga att jag inte är en som vältrar mig själv i tyck-synd-om, men ibland har man rätt att ifrågasätta universums händelser. Jag gör som alltid, kämpar på, och går framåt, även om stigen blir lite vinglig ibland.
 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Och den här var ännu mer viktig! Jag drömde ofta mardrömmar och hemskheter, men ibland härliga drömmar om människor som jag älskade som inte fanns längre, och det var så sorgligt att vakna till verkligheten igen då. Till slut ville jag inte ens ha de lyckliga drömmarna kvar, jag ville bara överleva. Vilket jag gjorde också.

 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Gammal goding enligt mig, men jag gillar också väldigt många musikstilar. Har spisat musik under många år, och det är alltid lika kul med ny musik, men även gamla örhängen får komma med ibland.


Den här fullkomligt älskade jag när den kom, och den har haft sitt syfte under några perioder i mitt liv:


Och den här lyssnade jag på en kort period, men den har inte hängt kvar, men kul att ramla över den nu. Hehe, Youtube gissar vad jag lyssnade på Back in the days,.. Men som han sjunger, jag vet inte om jag behöver dig, den här låten får ramla ner i glömskan igen


Need you tonight, speciell låt

 
Senast ändrad:
Topp