• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Rosis

Mästare
När den här låten kom för evigheter sedan undrade jag om det verkligen var en lite dirty text så där? Nu när jag första gången tittade på Videon till låten så tror jag inte att min fantasi var tillräckligt snuskig o kinky på den tiden... "Hit me with that lazerbeam" What? Fniss! Jag har mycket bättre fantasi nu - ja jädrar i min lilla låda vad mitt huvud tolkade texten livligt i samband med dessa bilder! Hahaha! Sorry...

 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Inte bara gamla örhängen som slinker ner ikväll, ny musik är trevlig också... Den här har gått varm i min spellista ett tag.


Å dubstep älskar jag, men det kan jag inte lyssna på när mina andra hälft är hemma, för han avskyr det. Tur vi har ensamtid också.
Soooo.... Let the bass cannon kick it!




 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Jag tycker dubstep är ett härligt alternativ till hårdrock, medan min "gube" anser att det är rena oljudet och hemskt. Denna helg har jag rätt å spela vad jag vill eftersom jag är ensam hemma, vilket är ganska skönt! Men det är också kul när Herrn kommer hem igen, och jag är så glad i honom att jag gärna låter bli att spela det han inte klarar av. Vill ju inte att han ska bli som partydeltagarna i videon...

 

Rosis

Mästare
Alltså den här låten är inte min favvo, men videon är så sjuk och störig att jag inte kan låta bli den


Och vi blir bara yngre


Gubben e inte hemma muhahahahaha



 
Senast ändrad:
Topp