• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avatars

Aurene

Legend
Skapade några av mina favoriter från spelet :)
ava1.jpg
ava2.jpg
ava3.jpg
ava4.jpg
 

DeletedUser583

Guest
Ska inte du bli bildansvarig på detta Forum, och fixa avatarer till alla som inte har någon? Typ att varje deltagare får en fråga från dig, "Vill du ha denna avatar?", och så fixas det, för att du också blivit en moderator? Boefst! Hallå, vill du ha en till volontär? Aurene är nu förslagen som Bildansvarig av mig. ;) Fast diamanterna kanske inte räcker till.... För många som ska ha lön? Och jag vet ju inte om Aurene vill själv... :p
 

Aurene

Legend
Ska inte du bli bildansvarig på detta Forum, och fixa avatarer till alla som inte har någon? Typ att varje deltagare får en fråga från dig, "Vill du ha denna avatar?", och så fixas det, för att du också blivit en moderator? Boefst! Hallå, vill du ha en till volontär? Aurene är nu förslagen som Bildansvarig av mig. ;) Fast diamanterna kanske inte räcker till.... För många som ska ha lön? Och jag vet ju inte om Aurene vill själv... :p
Jo tack till diamanter :D ni kan ju alltid önska något av er stad eller annan grafik från spelet, då kan jag lägga de här som bildbank för avatars, men ni får nog lägga till bilderna själv till era avatars, gissar att bara Boefst har tillgång till era konton ;)
 
Topp