• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Berätta en Historier och var inte orolig för om det är en dålig sådan!

potter

Mästare
Två fyllon kröp längs efter en järnväg.

Det var en jädra trapp att vara lång.

Och ena räcken att sitta lågt!
 

harpan

Legend
Ett grönländskt par hade en upphetsad diskussion om sex.

Mannen frågade: ''Sooruna allasioravit?"

Frun svarade: ''Angummik allamik attugaqanngilanga!"

Mannen svarade argt: ''Ikinngutinniit tusagaqarpunga tutitaqarsimasutit!"

Frun på knä, desperat: ''Utoqqatserpunga, qatanngutit johan mamarnermik!"

Mannen skrek tillbaka: ''Qatanngutiga Johan toqulerpara!"

Det är otroligt att du har läst allt detta, du kan väl inte tala grönländska? Men så länge man nämner ordet SEX, läser man alla möjliga saker.
1f642.png
:)

Jag tror att du behöver lite hjälp...

Ibland blir jag riktigt orolig för dig...
 

potter

Mästare
Två småkillar står vid en strand och äter smörgåsar. Och den snor smörgåsen från sin kompis och slänger den i sjö!

Killen börjar gråta när en dam går förbi som undrar varför han gråter. Jo sa killen min smörgås ramlade ner i vattnet.
Oj då säger damen. Var det med flit?

Nej, säger killen, det var med leverpastej och gurka.
 

Elvenlis

Legend
En svensk affärsman var på tjänsteresa i Japan. Fint hotell och god mat och mycken dryck på kvällen och det bestämdes att golf skulle spelas med företagsledarna dagen därpå.
Tillbaka på rummet ville han inte riktigt avsluta kvällen än så han ringde roomservice och lyckades beställa sig en geisha.
Så till verket och helt plötsligt började hon skrika : Fuji foo fuji foo !
Det betyder nog att det är väldigt bra tänkte affärsmannen och fortsatte .
Dagen därpå var det golf dags och affärsmannen lyckades göra en hole in one . Nu ska jag briljera med mina nya språkkunskaper tänkte han och utbrister : Fuji foo.
De andra tittar på han med förvånad min och en av dom säger ; Nä det är allt rätt hål...
 
Topp