• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskutera mobilversionen av Elvenar här!

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
På datorn om du klickar och håller inne musen och drar samlar du in på samma sätt :)
 

Rosis

Mästare
En sak som är riktigt tråkig på mobilen är att man inte kan se antalet soldater på motståndarens sida så man kan inte ställa upp med lika perfekt antal soldater, som när man spelar på dator. Det jag menar är inte truppstorlek, utan att man kan se att det tex är exakt 1807 mörka abbotar, och 7230 skogsväktare. Det innebär att jag vill svara med Jägare II och har då 2911 soldater på en enhet av dem, resten av rutorna fyller jag med giftiga drönarryttare, och varje enhet där är 1456 soldater. Om jag spelat denna strid i appen, hade jag kanske tagit två enheter Jägare II, och riskerat att förlora, eller åtminstone förlorat fler soldater än nödvändigt, eftersom jag inte ser hur många fler av Jägare fienden har, trots att det är bara en enhet av vardera.
 

DeletedUser575

Guest
jo, det är lättare att strida på dator, trots att man gör autostrid, just för att man ser hur många soldater varje enhet innehåller.
 

DeletedUser575

Guest
jo, det är lättare att strida på dator, trots att man gör autostrid, just för att man ser hur många soldater varje enhet innehåller.
När jag skrev menade jag hur många soldater varje fiendeenhet innehåller, inte ens egna enheter... :cool:
 
Topp