• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Donera KP till en annan BS uråldriga

Gaiona

Mästare
Jag är ledsen om ni uppfattar mig på det sättet, jag försöker spegla de spelare som inte varit med så länge (jag har spelat omkring 13 månader, ni har varit med i gissningsvis 5 år) så erfarenheterna och även upplevelsen av Elvenar är väldigt olika.
 

Mirabella77

Legend
Jag lägger i andras under särskilt om det inte finns fler än ett par i mitt bs som har samma som jag, men försöker inte bumpa någon,,, sorry om jag gjort det,,,,,
För mig ingen fara kan inte skylla på spelare som behöver runskärvorna till sin UV! Men samt förstår jag dom som inte håller med men ändå om dom som lägger i de andra spelare utanför sin bs också ♥
 

Rosis

Mästare
Jag lägger i andras under särskilt om det inte finns fler än ett par i mitt bs som har samma som jag, men försöker inte bumpa någon,,, sorry om jag gjort det,,,,,
Alltså, återigen, den som har problem med att en spelare lägger KP i under kan skicka ett PM till vederbörande anser jag, och säga ifrån direkt till den personen. Så behöver inte alla känna sig dumma eller träffade. Så fortsätt att lägga KP I de under just du vill lägga i, det är ju trots allt ett spel. Risken är att man faktiskt blir utan belöning ibland, så det är ju ett chanstagande, som var och en får avgöra. Men har man blivit tillsagd att låta bli av en spelare kanske man kan lägga det på minnet. Jag förstår ändå inte varför man inte tackar och tar emot.
 

Mirabella77

Legend
Alltså, återigen, den som har problem med att en spelare lägger KP i under kan skicka ett PM till vederbörande anser jag, och säga ifrån direkt till den personen. Så behöver inte alla känna sig dumma eller träffade. Så fortsätt att lägga KP I de under just du vill lägga i, det är ju trots allt ett spel. Risken är att man faktiskt blir utan belöning ibland, så det är ju ett chanstagande, som var och en får avgöra. Men har man blivit tillsagd att låta bli av en spelare kanske man kan lägga det på minnet. Jag förstår ändå inte varför man inte tackar och tar emot.
Håller med dig Rosis!
 

Taj-Lej

Kändis
detta får bli min sista inlägg i denna fråga...att jag reagerade så starkt gaiona var för att hon inte pratade i allmänna ordalag utan direkt till mig i inlägget som jag var tre år och inte förstod..nu tror jag nog att dom flesta är smarta nog att fatta det.... och så tycker jag ännu mer att det bara är att tacka o ta imot om det är ett level 1 som man blir övertrumfad med 20 till 30 kp


mvh taj
 
Topp