• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Tävlingar

DeletedUser597

Guest
Japp, såg vid förstoringen att ryttarens ljusring påverkar byggnaden färger. Stolpspets och blomman försvinner nästan helt i den lilla bilden. Det är alltså inte bakgrunden som påverkade och visst är det en skillnad emellan bilderna. Man skulle ju hitta skillnaden i byggnaderna och inte i bakgrunden. Ryttaren är dessutom i förgrunden ;)

1606384413954.png
1606384504065.png
1606384413954.png
1606384504065.png


Hoppas i alla fall att jag var med i utlottningen även om jag hittade 8 ?
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Lägger en liten notis här om att tävlingen blir lite försenad denna månaden. Men slutdatum kommer vara den 24:e så ni får mer tid på er än vanligt. :)
Sompote har även blivit ny Tävlingsledare i teamet och kommer att ha hand om tävlingarna i framtiden.
 
Senast ändrad:

Sompote

Tävlingsledare
så när får jag mitt pris :) är den 24 idag?
Hej @qrush! Då tävlingen är öppen t.o.m. slutdatum (denna gång den 24 december), och inget klockslag är satt, innebär det att tävlingen stängs efter midnatt på slutdatumet.
Beroende på tävlingens upplägg och vad som händer i våra liv utanför datorn, så räkna med att det kan ta några timmar upp till några dagar innan vinnarna offentliggörs.
Denna gången blev du utan vinst, men hoppas på att få se dig i kommande tävlingar ändå.

/Sompote
 
Topp