• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Tävlingar

Sompote

Tävlingsledare
Månadens tävling är äntligen ute.
Är inte hemma på ett par dagar, men var ändå duktig och plockade med den bärbara datorn så jag skulle få ut tävlingen i tid. Givetvis så hänger den sig, och det händer ingenting.

I väntan på att min datorsupport (alltså, min polare som kan datorer bättre än mig) och jag ska ha tid över samtidigt så det blir en enklare tävling, som jag lyckades snickra ihop i telefonen.

Sista dagen är nästa onsdag, så ni har fortfarande en vecka på er.

Mvh Sompote
 
Senast ändrad:

Sompote

Tävlingsledare
Nu är månadens tävling avslutad, och det är visst inte meningen att det ska vara lätt att vara tävlingsledare på det här forumet. :p
Jag var faktiskt fundersam på varför så många valde just låda tre, men sedan kom ju förklaringen från @P3Games tävlingsbidrag. Och rätt låda utsågs faktiskt genom lottning för någon timme sedan. Frågan jag ställde mig då är hur stor är chansen att det blir låda tre? För mitt jobb att fördela diamanterna hade blivit så mycket lättare om det blev den lådan som många hoppades på.

Nu blev det låda fyra, och därmed en massa diamanter över. Suck!
Men, men, diamanterna ska ut!
Det är lite för ont om tid att skapa en tävling till, så jag tog jag helt fräckt och höjde potten lite grann för de som gissade på låda fyra, och resten delades upp i tio högar med 150 diamanter i varje. Dessa lottades ut bland samtliga deltagare, oavsett vilken/vilka lådor de gissat på.

Mvh Sompote
 

Mirabella77

Legend
I deltävling 2, är det de i förgrunden av bilden som räknas som väntande gäster?
Jag har tolkat att de är dessa som är de väntade gästerna :)
1686587668054.png
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Det tar lite längre tid att bestämma vinnare i den tredje tävling, men det är på väg!
Priserna för tävlingarna delas ut samtidigt när den tredje tävlingen och gravitationsvärdshusets vinnare har lottats fram.
 

Liliros

Legend
Det tar lite längre tid att bestämma vinnare i den tredje tävling, men det är på väg!
Priserna för tävlingarna delas ut samtidigt när den tredje tävlingen och gravitationsvärdshusets vinnare har lottats fram.
Om jag skulle vinna något avstår jag, ska sluta med Elvenar. Tack för den tid som varit. Ta hand om er.
 
Topp