• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Trollkarlarnas hemkomst

potter

Mästare
Hoppas på morgondagen dagliga byggnad(hoppas det stämmer nu) att det är hungry treasure då ger den 5400 mana om jag läst rätt, forskade fram så nu e jag på "troll karlar och drakar" skönt va lite le på feernas nu.... :oops:
Vilken typ av karlar umgås du med? he he :eek: Troll känner jag till och även drakar.:cool:
 

Liliros

Legend
Finns det något sätt att se detta i appen? Eller är det bara för datorspelare?

1624183141911.png


Jag försökte verkligen få fram en bild på hur jag skulle ställa ut byggnaderna i appen, men kunde inte få fram någon. Har jag missat något? Gav upp och tog plats vid vår dator... ...är det bara där man kan se detta? Det är ju en jättebra hjälp denna bild, dels för att se vilka byggnader man saknar, men också för att se hur man ska ställa ut byggnaderna för att optimera belöningarna man får. Tråkigt om man inte har åtkomst till en dator när man vill ställa ut byggnaderna. Och om denna funktion nu finns i appen, gör det gärna mer lättåtkomligt, för jag hittar då ingen beskrivning på detta någonstans. Men så letar jag kanske dåligt? Tack för mig!
 

Liliros

Legend
Japp, högst upp till vänster i trollkarlarnas hemkomst.
Visa bilaga 1531
Fast det där var inte vad jag efterfrågade. Jag pratar om att kunna se detta med hjälp från byggnaderna när man vill sätta ut dem, annars fungerar det enbart att se konstellationen i appen under den tid som eventet pågår. Från dator kan man se den blid jag visade från byggnaderna oavsett vilken tidpunkt man väljer att göra det.
Plus, den bilden är inte lika interaktiv som den på dator, för den på dator visar även vilka man saknar...
 

Gaiona

Mästare
I appen kan man klicka på varje
1624187519162.png
för att se information om respektive byggnad, men inget mer än så.
 

Liliros

Legend
Finns det något sätt att se detta i appen? Eller är det bara för datorspelare?

Visa bilaga 1529

Jag försökte verkligen få fram en bild på hur jag skulle ställa ut byggnaderna i appen, men kunde inte få fram någon. Har jag missat något? Gav upp och tog plats vid vår dator... ...är det bara där man kan se detta? Det är ju en jättebra hjälp denna bild, dels för att se vilka byggnader man saknar, men också för att se hur man ska ställa ut byggnaderna för att optimera belöningarna man får. Tråkigt om man inte har åtkomst till en dator när man vill ställa ut byggnaderna. Och om denna funktion nu finns i appen, gör det gärna mer lättåtkomligt, för jag hittar då ingen beskrivning på detta någonstans. Men så letar jag kanske dåligt? Tack för mig!
Jag upprepar nu min fråga, eftersom jag efterlyser detta i appen - och inte enbart under den tid eventet pågår.
 

Gaiona

Mästare
Den funktionen verkar inte finnas i appen men nog skulle det vara bra om den finns.
I appen så finns det på varje setbyggnad som ligger i lager samt på varje setbyggnad som är utsatt i staden ett
1624189380752.png
men klickar man på det så kommer man till en fönster som är likadant oavsett vilket set som byggnaden ingår i, där tycker åtminstone jag att det vore lämpligt med en flik som visar just det aktuella setet och dess placeringar.

Jag hoppas att det kommer med i sammanställningen från den här tråden att den funktionen måste förbättras i appen.
 

harpan

Legend
Jag upprepar nu min fråga, eftersom jag efterlyser detta i appen - och inte enbart under den tid eventet pågår.
Jag har helt enkelt ritat upp byggnaderna så kan jag kolla när jag ska bygga har ingen plats just nu, har en bok där jag ritar å skriver in allt bra å ha saker!
 

Jian

Mästare
Den där vinsten med en äcklig tunga - den ger väl mana efter kap 9.

Kommer mängden mana från motsvarande eventpriser att ha någon egentlig betydelse eller blir det bara "en droppe i havet"
Fast det heter ju "många bäckar små"
 

Gaiona

Mästare
Den där vinsten med en äcklig tunga - den ger väl mana efter kap 9.

Kommer mängden mana från motsvarande eventpriser att ha någon egentlig betydelse eller blir det bara "en droppe i havet"
Fast det heter ju "många bäckar små"
Många gånger ger priserna i eventen bättre utdelning än de byggnader som finns i byggnadsmenyn så som pilträdet, det är åtminstone min erfarenhet.
 

harpan

Legend
Kommer inte lyckas få den sista byggnaden i eventet.... Morr kunde dom inte slänga med lite mer trollkarl besvärjelser. Morrf mutter mutter
 
Topp