• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Zanath

    Besvarad Fritidsaktiviteter för orcher?

    God morgon! Jag är just nu på kapitlet "Orcher och troll", ett av uppdragen är att skicka orcherna på fritidsaktiviteter... Vad kan det vara? Jag tycker gubben talar i gåtor här.
  2. Zanath

    Inte ett fel Serverfel!

    Sedan nån gång igår em kommer jag inte alls in i spelet, och detta precis nu när det bara är ett par dagar kvar av eventet!! Ni måste ju förlänga det med minst den tid som försvinner medan ni fixar det här.
  3. Zanath

    Besvarad Humlor och humlestall

    Jag har fått en byggnad som jag inte vet om jag ska placera ut eller bara sälja iväg, jag tror den kom till under vår-eventet vi hade nyss. Jag har försökt titta i Wikin, även den engelska, men hittar ingen som helst information om de här humlorna - är det stridsenheter, hur starka är de isf...
  4. Zanath

    Besvarad Behöver man koppar/kol efter kapitel 6?

    Jag har gått in på kapitel VII - Feer, och nu syns inte koppar och kol längre under portalsymbolen längst upp i kanten, betyder det att de inte kommer att behövas längre? Har försökt kolla lite i forskningsmenyn men hittar inga rutor där som verkar kräva sånt material heller.
  5. Zanath

    Besvarad Värt att skapa Stormig Fenix?

    I Magiakademin har jag möjlighet att skapa en Stormig Fenix nu, känns det som att man har nytta av den? Det står att man får +55 % på magisk tillverkning, låter riktigt bra, men gäller det alla mina fabriker, alltså allt nio sorterna, eller bara trä, marmor och stål? Och hur utvecklar man den...
  6. Zanath

    Uppgradera byggmästarstuga vs Lås upp byggare?

    Jag undrar om det är skillnad att satsa 500 diamanter för en till byggare eller 500 diamanter för att uppgradera byggnaden? Det känns som att det borde vara två olika saker men de två flikarna förvirrar mig. Under första kan jag låsa upp en arbetare till, och då är byggnaden fortfarande på nivå...
  7. Zanath

    Fixat Häxor kallas Besvärjerskor

    Jag chansade på att jag förstod vilka de menade och hade rätt. Det var häxor man skulle träna.
  8. Zanath

    Nekad Omvandla extra runskärvor

    Under symbolen "Uråldriga under" finns olika byggnader som kräver 9 runskärvor vardera, får man en dubblett omvandlas den automatiskt till en krossad skärva och med 10 krossade skärvor kan man skapa en runskärva man behöver. Så långt är allt bra. Problemet är att jag nu har börjat samla på mig...
  9. Zanath

    Inte ett fel Magijournal efterfrågas i uppdrag men finns inte i spelet

    Jag har fått ett märkligt uppdrag av en alv. Han vill att jag producerar 1 magijournal. Ikonen som hör till ser ut som en skriftrulle, en sådan man kan tillverka i sin fabrik, men efter att ha spenderat tre timmar i väntan på att slutföra kortaste ordern visar det sig inte vara en sådan. Jag...
Topp