• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Rosis

Mästare
Beklagar sorgen MacBolan. 87 år är en fin ålder, tråkigt att det blev Covid-19 som satte punkt.
Tacksam att jag har min Herr Boman som hjälper mig nu när jag är dålig, och är inne på tredje veckan, snart fjärde... Fått läkarintyg från sjukvården för ytterligare två veckor efter de tre avverkade pest-veckorna. Alien-läkare å alien-sköterskor har hjälpt mig både på akuten och hälsocentralen. Nära att jag blev inlagd en sväng, men då jag bor så nära fick jag fara hem, jag ville verkligen inte stanna kvar på sjukhuset. Det värsta hade ju då redan varit i flera dagar, innan jag ens åkte in, jag var ju bättre då... Vad är detta? Koskit-19 kan man gott säga som Mac myntade... Men för mig går det inte snabbt över, det är plågsamt utdraget...
 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Tänker på Dig Rosis!..Kämpa På låt Inte Covid ta ifrån Oss fler Människor vi tycker Om!:oops:
Tack, det var snällt Mac. och nej, jag tänker inte lämna in, det börjar faktiskt kännas som om det går åt rätt håll. Det viktiga är att jag inte gör för mycket, utan vilar (inte liggande, för det är inte bra heller), annars får jag andnöd direkt... Vilket är frustrerande tråkigt. Och nu skulle jag skriva nåt fyndigt, men jag har glömt vad det var... :oops: Ähum, hjärnbrist kanske? ;)
Men jag har i alla fall hittat en för himla rolig app, som alla säkert redan känner till, SnapChat, och vilka roliga filter det finns på den! Man kan se rent bedrövlig ut, glåmig, sjuk och sur, men filtren antingen förskönar eller förfular en så det blir bara så hysteriskt roligt av det hela, och det går inte att låta bli att skratta. Jag använder inte appen för att chatta eller spela, utan för att spara på min mobil, så det blir som en extra kamera med massor med filter... Och videosarna med röstförvrängning är bara för roligt. Rekommenderas starkt.
 
Senast ändrad:

ZpaRoW

Mästare
corona är god öl ;) men inte "koskit" en skit sak som härjar i vår världen som skördar gamla som unga men får ej glömma all annan skit! 2018 dog drygt 92 000 personer i Sverige. Cirka 33 procent avled av en hjärt- eller kärlsjukdom. För cirka 25 procent var det en cancersjukdom (ca 61dör om dagen i cancer) och då halva min släkt bär cancer genen och andra sidan hjärtfel så har ja så bra gener haha då morsan dog i Maj förra året så gav en gammal klass kompis mig en låt som jag vill dela till alla som förlorat nån! covid 19, cancer självmord mm.. gör lika ont vad det än är för "skit" <3
får hoppas ja inte länkat den innan ;P
 
Topp