• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Tävlingar

Aurene

Legend
är som småbarn ivrigt väntar på få öppna paket ;) , har inte fått hemliga paket, flash har krashat här fler gånger idag
 

Gaiona

Mästare
Kör utan Flash istället, använd ex. vis Chrome så borde det fungera

Flash är nästan helt dött och man kan inte längre lita på det.
 

Aurene

Legend
Jo kan ju prova html5, sist den bara rådda bort byggnader, var de inte tänkt att flash supporten skulle vara till 2020?
 

Gaiona

Mästare
Vi kör på html5 och det funkar hur bra som helst men i huvudsak kör vi i appen, mestadels på Androidmobil men ibland även på en iPad.
 

Aurene

Legend
Jag kör nästan enbart med datorn och firefox/flash det har fungerat riktigt bra och snabbt gemfört med chrome och andra web läsare, mobilt med telefon och paddan gillar jag inte för det är tok för smått och funktioner är inte de samma. Ok jag väntar snällt med gravitationsvärdshus om den dyker upp :)
 

Aurene

Legend
Tack, nu kom den :D
gravi.png
 

potter

Mästare
Ett förslag på namnen för tävlingarna kanske skall/kan vara typ som denna tävling som vi nu ingår i, Januari-tävling 2020 eller Februari-tävling 2020,
sedan om det blir en lång helg som påsk, kan den heta, Påsk-tävling 2020, bara så att vi som vill tävla förstår att det blir en ny tävling.
Man kan tävla om vilket bilmärke som säljer flest bilar eller vilken designer som tagit fram den dyraste, bästa formgivna sak osv. Här finns oändligt med moment för tävlingar att se fram mot. Detta kan varieras i stor mängd.

Kanske inte det mest fyndiga förslaget just nu. Men det är detta som snurrar runt i bikupan för tillfället. Hoppas att ni alla får ett bra 2020 och att våren inte dröjer för länge. :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Tävlingen Nyårslöften är nu avslutad, grattis till vinnarna!
1. @anga
2. @Mjolner
3. @Gose

Jag möblerade också om lite och la till taggen "Avslutad" för gamla tävlingar som är avslutade och ändrade den andra till "Ny tävling" så det är lätt att se om det är en tävling igång.
Jag ska dessutom börja skicka ut nyheter i spelet när tävlingar körs i forumet så fler kanske hittar hit, det blir mitt nyårslöfte ;)
 
Topp