• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

Jian

Mästare
När man loggar in sig med namn och lösenord så hälsas man välkommen med en bild på Du har spelat i dessa världar, där finns det en knapp som tar upp ungefär 1/3 av rutan den finns i. Grafiskt sett 1 upptagen plats 2 lediga.
När jag loggar in mig på Beta är det samma bild (med undantag av texten på knappen)

Nu när grafiken är som den är vore det bra att utnyttja den, dvs när jag loggar in så får jag välja mellan (i mitt fall) Svenska servern och Beta.
 

Jian

Mästare
Det här handlar om Snöugglan

På Betan har jag bara kommit till nivå 1. Är med i ett litet BS/FS på 6 pers. Snöugglan är igång. Har ännu inte varit med om någon turnering (finns det sådana på betan?) Ifall det finns, som just nu på svenska servern, både turnering och äventyr samtidigt, så har jag en önskan/kommentar

Räkna med alla ställen där man kan ha konfrontationer och låt dessa ge utdelning - inte som på bilden
Snöugglan.png
 

Mammio

Mästare
@Jian Dessa frågor och synpunkter på hur du som betaspelare upplever eventet, får du förmedla i Beta-forumet.
Det är där åsikternas samlas in och förmedlas till spelutvecklarna. Just tack vare att spelare har uttryckt sin åsikt, så har event m.m ändrats innan det kommit till oss Live.
 

Jian

Mästare
@Jian Dessa frågor och synpunkter på hur du som betaspelare upplever eventet, får du förmedla i Beta-forumet.
Det är där åsikternas samlas in och förmedlas till spelutvecklarna. Just tack vare att spelare har uttryckt sin åsikt, så har event m.m ändrats innan det kommit till oss Live.
Aha, rätt sak ska vara på rätt plats. Jag hade tydligen missuppfattat den här tråden en aning.
 

Jian

Mästare
Ingen fara, lätt hänt. I den här tråden upplyser jag om de nya funktioner, event m.m som händer på Beta för de spelare som är nyfikna på framtiden :)
Du skriver så bra att jag har blivit tillräckligt nyfiken för att testa Betan.
Där finns det möjlighet att se om man har lärt sig av sina tidigare erfarenheter ;)
Är det reklam att berätta att jag ser fram emot när Snöugglan kommer hit :rolleyes:
 

Gaiona

Mästare
I trådens första inlägg har mammio skrivit att man inte ska läsa här om man inte vill veta vad som kommer så det är ok att berätta i den här tråden om nyheterna som dykt upp i beta.
 

Elvenlis

Legend
Liten reflektion,,, ñu går det ju åt en hel del gröna bollar och tidsboostrar för att få ihop BÄ , jag antar att nästa BÄ blir ungefär samma. I uggle eventet så går det åt en hel del gröna bollar , och tidsboostrar om man är otålig,,,, hur ska man kunna samla gröna bollar till BÄ om dom går åt i eventet?
 

Elvenlis

Legend
Uvar är bäst. Utom när dom tappar sin fångst på mitt tak så det ligger halvt förmultnade lik i hängrännorna,,,, men kunde jag gladeligen ta om jag fått ha uvarna kvar,, nu har deras bon byggts bort och ersatts med fula människohus,,, Saknar uvarna,,,,
 

Gaiona

Mästare
Liten reflektion,,, ñu går det ju åt en hel del gröna bollar och tidsboostrar för att få ihop BÄ , jag antar att nästa BÄ blir ungefär samma. I uggle eventet så går det åt en hel del gröna bollar , och tidsboostrar om man är otålig,,,, hur ska man kunna samla gröna bollar till BÄ om dom går åt i eventet?
Eventen brukar inte kräva kombinationskatalysatorer så jag tror knappast att du behöver oroa dig över dem där.

I eventen tävlar du inte mot någon annan än dig själv, de flesta event brukar gå att klara ganska bra med kanske bara enstaka tidsboostrar så får du försöka tjäna in nya i spiran.
 

Jian

Mästare
Reklamvarning:

I Snöugglan kan man vinna en Godisfabrik.
Å det är ju kul, för dem som gör det.
Å andra sidan är det mindre kul att den ger olika godis beroende på vilken nivå man befinner sig på :(
på nivå 2 får man förnödenheter och högre upp får man istället 1000 diamanter/dag! Å det är ändå inte allra högst upp

Det är som tidigare skrivits, skillnad på "där upp" och "där nere"

Helt riktigt att man får olika mängd av "varan" beroende på hur högt man kommit - men det ska vara samma vara på alla nivåer !!!
 
Topp