• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

Jian

Mästare
Ett nytt härligt vinterevent har startat på Beta, Winter Magic - The Snow Owl Express

Visa bilaga 687

Storpriset är en evolverande vinteruggla. Klicka för större bild
Visa bilaga 688

Nu kan läsa allt om eventet här på Beta forumet
(För att översätta; högerklicka på sidan, då bör det dyka upp alternativet "översätt till svenska")
Jag kunde inte hålla mig i styr, så nu har jag dubbelt boende ;)
Himla fin bild på Ugglan när man byter mellan olika senario, t.ex. Stad & Världsaltet
 

Elvenlis

Legend
Har väldiga probblem att få paddan att acceptera den här uppgraderingen , sitter bom fast på på start sidan , men det funkar på telefon förutom att den startar om spelet helt random,,,
 

Araton

Medlem
Någon mer info om vad som behövs i bottenlösa hållet? Tidigare info här har sagt att alla medaljer behövs, fast på elvengems är det inga förändringar och där både treanter, bönder och lyxflakonger är med.
Finns det även något startdatum? (jag har ca två veckor kvar i mitt dryga kapitel)
 

Aurene

Legend
Någon mer info om vad som behövs i bottenlösa hållet? Tidigare info här har sagt att alla medaljer behövs, fast på elvengems är det inga förändringar och där både treanter, bönder och lyxflakonger är med.
Finns det även något startdatum? (jag har ca två veckor kvar i mitt dryga kapitel)
Mammio har postat bilder tidigare här i tråden. Ingen start datum ännu men gissar inkommande veckan, Betan är färdig. :)
 

Mammio

Mästare
@Araton Bottenlösa hålet har 6 olika rundor. Varje runda ger 50 poäng. Allt kan ändras men informationen för hålet är som följer:

1. 5 dvärgdryck, 5 snickare, 5 bönder
2. 5 smeder, 5 armband, 5 halsband
3. 5 statyer, 5 hattar, 5 druid
4. 5 samhällsmärke, 5 vaktmärke
5. 5 mynt, 5 arcane residue, 5 elemental marbles
6. 5 tiara, 5 ghost

Inget datum är utannonserat men kanske nån gång kommande vecka? Det är nära i alla fall :)
 

Araton

Medlem
Mammio har postat bilder tidigare här i tråden. Ingen start datum ännu men gissar inkommande veckan, Betan är färdig. :)

i stigarna ja


@Araton Bottenlösa hålet har 6 olika rundor. Varje runda ger 50 poäng. Allt kan ändras men informationen för hålet är som följer:

1. 5 dvärgdryck, 5 snickare, 5 bönder
2. 5 smeder, 5 armband, 5 halsband
3. 5 statyer, 5 hattar, 5 druid
4. 5 samhällsmärke, 5 vaktmärke
5. 5 mynt, 5 arcane residue, 5 elemental marbles
6. 5 tiara, 5 ghost

Inget datum är utannonserat men kanske nån gång kommande vecka? Det är nära i alla fall :)

tack!
 

Jian

Mästare
Nä visste inte att man kunde ha samma namn så där heter jag Dimma
På svenska eller engelska - frågar eftersom när jag gjorde ett inlägg "Söker BS" så blev det refuserat, med motivering att de inte längre "translate". Trots det förekommer både tyska, holländska i rubriker. :(

Jag har både flyttat in och blivit förflyttad. Nu, när jag håller på att etablera mig bland mina nya (lite mer aktiva) grannar så blir jag portad.
Det är alla fall kontaktsvårigheter mellan servern och mig. Å jag är alldeles oskyldig :rolleyes:
 

Elvenlis

Legend
På svenska eller engelska - frågar eftersom när jag gjorde ett inlägg "Söker BS" så blev det refuserat, med motivering att de inte längre "translate". Trots det förekommer både tyska, holländska i rubriker. :(

Jag har både flyttat in och blivit förflyttad. Nu, när jag håller på att etablera mig bland mina nya (lite mer aktiva) grannar så blir jag portad.
Det är alla fall kontaktsvårigheter mellan servern och mig. Å jag är alldeles oskyldig :rolleyes:
Jag kommer inte ens in där nu. Avinstallerade och startade om och installerade igen 4 ggr innan jag kom in. På telefon fungerade det. Appar på båda. Nu funkar inget, trotts samma procedures as last time Och BS heter FS där :rolleyes:
 

Jian

Mästare
Jag kommer inte ens in där nu. Avinstallerade och startade om och installerade igen 4 ggr innan jag kom in. På telefon fungerade det. Appar på båda. Nu funkar inget, trotts samma procedures as last time Och BS heter FS där :rolleyes:
Då är det inte min dator som krånglar (har en tråd om det på annan plats) :):(
Konstigt att servern fungerar mot telefon - för det är väl en (fungerande) server även mot telefonerna?
 
Topp