• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

anga

Mästare
Jag hoppas det kommer bli antingen eller på fabrikerna, antingen att producera en viss mängd eller antal, annars blir det rörigt och svår förstått
4 saker som kommer använda verkstäder. Dryck, snickare, bönder. smeder Bönder är ändrad till 10 st istället för 5 som förut
 

Araton

Medlem
Jag hoppas det kommer bli antingen eller på fabrikerna, antingen att producera en viss mängd eller antal, annars blir det rörigt och svår förstått

Nu har jag funderat några minuter och jag hoppas det blir att man skall tillverka en viss mängd (beroende på sin nivå, som myntsäckar) för varje bas-, handels- eller magivaror. Alltså att de gamla medaljerna för fabrikerna ändras till 3 nya. Gör man likadant med verkstäder, tex en viss mängd 1 dygns (beroende på sin nivå), lönar det sig inte längre att bygga en massa 1 nivå verkstäder/fabriker utan man kan spela med sin "vanliga" stad.
 

Mammio

Mästare
Mer om Brödraskapsäventyret (reservation för ändringar):

Häxhattarna behöver inte enbart tillverkas i Magiakademin, går bra att plocka dem i turneringen och i grannkistor.
Många medaljer kan man få i turneringen, häxhatt, ghost, elemental marbles, så viktigt att turnera.


stage1.jpgstage2.jpgstage3.jpgtotal.jpg
 
Senast ändrad:

Mammio

Mästare
Nyligen gjorda ändringar i Brödraskapsäventyret på Beta: Aracane Residue-10 visionsdimma istället för 15, Elemental marbles-8 reliker istället för 10, Ghost-3 möten istället för 4.

medaljbä.jpg


stagemapsnew.jpg


Observera att saker fortfarande kan ändras.

Det är många medaljer som kan göras samtidigt, så kolla noggrant i medaljfönstret så ni inte samlar för mycket.
 

Jian

Mästare
Ett nytt härligt vinterevent har startat på Beta, Winter Magic - The Snow Owl Express

Visa bilaga 687

Storpriset är en evolverande vinteruggla. Klicka för större bild
Visa bilaga 688

Nu kan läsa allt om eventet här på Beta forumet
(För att översätta; högerklicka på sidan, då bör det dyka upp alternativet "översätt till svenska")
För att travestera sheriffen i Sherwoodskogen: "Det är den (Robin Hood) jag vill ha!!!"
 

Jian

Mästare
Nä nä du får allt börja om från början :) Jag har kämpat mig fram till kap 9...
Vilken himla skillnad mot när man spelade första gången.:D Jag håller fortfarande på med grunduppdragen.
Den här gången ska jag ge det (och mig själv) lite mer tid. Undrar just hur det går då.
Blir kanske skillnad mot första gången - nu har jag kommit till uppdraget att bygga en Monsterfontän i kap 3 (det magiska)
 
Topp