• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

Gaiona

Mästare
Vänta på receptet och se, jag har sett recept som kräver 3 ritningar (de vinner man när man tar 10 kistor i turneringen men jag använder dem mycket hellre till att levla magiska bostäder och verkstäder) samt en massa besvärjelsefragment, det kan finnas andra recept med som Inno kastar fram...
 

Mammio

Mästare
Vinster i Brödraskapsäventyret på Beta:

Karta 1- Uråldrig kunskap instant 15, 1 st vagnbibliotek, 10 x 10 minuters tidsboost.
Karta 2- Uråldrig kp instant 20, Askfenix artefakt, 15 x 30 minuter tidsboost
Karta 3- Pariserhjul,, Askfenix artefakt, 25 x 45 minuter tidsboost
 

Mammio

Mästare
Nya belöningar i Spiran under 6 veckor:
  • Sjöjungfruartefakter fasas in istället för stenmonumentartefakter
  • Sjöjungfruarnas paradis-byggnad kommer att läggas till i Magiakademin så den går att tillverka (om man inte redan har den)
  • Fenixartefakter kommer också att läggas till igen
 

harpan

Legend
Nya belöningar i Spiran under 6 veckor:
  • Sjöjungfruartefakter fasas in istället för stenmonumentartefakter
  • Sjöjungfruarnas paradis-byggnad kommer att läggas till i Magiakademin så den går att tillverka (om man inte redan har den)
  • Fenixartefakter kommer också att läggas till igen
japp sjöjngfru köret passar ig e bara uppe på 5 ficke den när jag började spela på 1800 talet typ!! fattar fortfarande inte hur man tillverkar fenixartafakter i magi akademin!
 

Gaiona

Mästare
Vinster i Brödraskapsäventyret på Beta:

Karta 1- Uråldrig kunskap instant 15, 1 st vagnbibliotek, 10 x 10 minuters tidsboost.
Karta 2- Uråldrig kp instant 20, Askfenix artefakt, 15 x 30 minuter tidsboost
Karta 3- Pariserhjul,, Askfenix artefakt, 25 x 45 minuter tidsboost
BÄ kämpar man definitivt inte i för vinsterna...
Vore trevligt om Inno kunde ge bättre priser i BÄ.
 

Gaiona

Mästare
japp sjöjngfru köret passar ig e bara uppe på 5 ficke den när jag började spela på 1800 talet typ!! fattar fortfarande inte hur man tillverkar fenixartafakter i magi akademin!
Fenixartefakter dyker upp som recept i akademin, se till att kolla recepten när det kommit nya så med lite tur så hittar du ett recept (men sen är frågan om det är värt kostnaden, 3 ritningar för en Fenixartefakt är väldigt dyrt, inte minst om man inte är medlem i ett BS som regelbundet tar 10 kistor i turneringen.
 

harpan

Legend
Fenixartefakter dyker upp som recept i akademin, se till att kolla recepten när det kommit nya så med lite tur så hittar du ett recept (men sen är frågan om det är värt kostnaden, 3 ritningar för en Fenixartefakt är väldigt dyrt, inte minst om man inte är medlem i ett BS som regelbundet tar 10 kistor i turneringen.
fick den här vad ere jag ska betala föruton gröna kulor???
 

Bilagor

  • fenix.PNG
    fenix.PNG
    53,4 KB · Visningar: 54

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Nya belöningar i Spiran under 6 veckor:
  • Sjöjungfruartefakter fasas in istället för stenmonumentartefakter
  • Sjöjungfruarnas paradis-byggnad kommer att läggas till i Magiakademin så den går att tillverka (om man inte redan har den)
  • Fenixartefakter kommer också att läggas till igen
JAAAAAAA!
 

Rosis

Mästare
Nya belöningar i Spiran under 6 veckor:
  • Sjöjungfruartefakter fasas in istället för stenmonumentartefakter
  • Sjöjungfruarnas paradis-byggnad kommer att läggas till i Magiakademin så den går att tillverka (om man inte redan har den)
  • Fenixartefakter kommer också att läggas till igen
Jag som väntat å väntar för att få artefakter till stenmonumentet, men förra veckan vann jag inte en enda. Vet inte om det nånsin kommer att bli ett fullt utvecklat stenmonument för mig...
 

Gaiona

Mästare
Jag som väntat å väntar för att få artefakter till stenmonumentet, men förra veckan vann jag inte en enda. Vet inte om det nånsin kommer att bli ett fullt utvecklat stenmonument för mig...
Jag har gått till topp i spiran varje vecka och bara vunnit ett enda stenmonumentartefakt... :(

Jag hade verkligen hoppats få ihop tillräckligt så det skulle vara värt att sätta ut stenmonumentet, det är det inte nu... Hoppas verkligen att det kommer fler chanser.
 

Rosis

Mästare
Jag har gått till topp i spiran varje vecka och bara vunnit ett enda stenmonumentartefakt... :(

Jag hade verkligen hoppats få ihop tillräckligt så det skulle vara värt att sätta ut stenmonumentet, det är det inte nu... Hoppas verkligen att det kommer fler chanser.
Jag tror att jag har fått två eller tre artefakter under de veckor det har varit möjligt. Mitt stenmonument hade jag utsatt sedan tidigare och några få artefakter istoppat i den, men en sådan tråkig utdelning, det verkar inte alls kul. Då får vi verkligen hoppas på nya chanser. :oops:
 

Jian

Mästare
Det verkar inte vara någon höjdare att starta med de här artefakterna i MA. sjöjungfrun, stenmonumentet, olika Fenix.
De tar dessutom upp en massa yta och så tycks det ta en väldigt lång tid, om det över huvud taget kommer att gå, att slutföra uppdateringarna.
 

Gaiona

Mästare
Det verkar inte vara någon höjdare att starta med de här artefakterna i MA. sjöjungfrun, stenmonumentet, olika Fenix.
De tar dessutom upp en massa yta och så tycks det ta en väldigt lång tid, om det över huvud taget kommer att gå, att slutföra uppdateringarna.
Jag sätter inte ut utvecklande byggnader om jag inte har artefakter som gör byggnaden värd att sätta ut. En utvecklande byggnad utan artefakter ger inte mycket, jag hade verkligen hoppats på att få ihop ett antal stenmonumentartefakter...
 

Mammio

Mästare
Det är tyvärr det här som är problemet med slumpartade vinster, i det här fallet artefakter. Vad spelutvecklarna har sagt så kommer det att bli på det här sättet ett tag fram över d.v.s. byte av artefakter var 6:e vecka i Spiran. Med tanke på alla evolverande byggnader och olika sorters artefakter vi har/kommer att få, förmodar jag att det här systemet bara är början på hur det kan lösas. Enligt vad de uttrycker på Live Frågor & Svar, jobbar de vidare med detta.
 

Aurene

Legend
För de nya som har inte gjort de gamla eventen tidigare, fenixar, björnar, mm blir de nog jobbigt att få artefakter till byggnader, och så är man tvungen på ett sätt att delta i BÄ som dock ger bara 2 artefakter. Jag har gjort alla eventen men de senaste har de varit svårt att få alla 10 artefakter, är inte direkt någon turgumma, och som jag skrev i en annan tråd, hutlöst dyrt att laga artefakter i magiakademin.
 
Topp