Grattis - det är inte alltid som 4 april 2021
Ja ibland händer det faktiskt =)
Här skulle man velat ha en hjärt-emoji. <3 ❤
Pojken med guldbyxorna??
Frågan är varför?Den här dök upp i en av facebook-grupperna.
Spelarens fråga var vad figuren i berget har för funktion. Men diskussionen blev om antalet kp istället. Tydligen hade hen inte förstått att det kommer en per timme, om det finns en ledig plats i mätaren.Frågan är varför?
Jag har nog inte heller förstått det hela - om det är så, att det kommer en per timme … , varför finns då "Inspirerande meditation"?det kommer en per timme, om det finns en ledig plats i mätaren.
Jo, det gör att gränsen höjs, de kp som kommer en gång per timme kan komma tills det är fullt så istället för att de bara kommer tills det finns 10 stycken kp i lager så kan de komma tills det finns 20 stycken kp i lager.Jag har nog inte heller förstått det hela - om det är så, att det kommer en per timme … , varför finns då "Inspirerande meditation"?
Visa bilaga 1713
Vi kollar efter kapitel 18 om du fortfarande är kvarTyckte mig se ljuset i slutet av tunnel 16,,, det segaste kapitlet någonsin,,och vad händer,,, varenda jädra orch rymmer och dom verkar inte komma tillbaka med nån större hastighet,,, detta måste vara det ultimata Elvenar testet, klarar man kap 16 utan att lägga ner verksamheten för gott så klarar man nog vara kvar för evigt,,, suck
Å herre jisses menar du att det blir värreVi kollar efter kapitel 18 om du fortfarande är kvar