• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Mirabella77

    God Jul Elvaner!

    Ho ho ho god jul till alla elvaner här inne :D
  2. Mirabella77

    Fixat Språket i appen

    Allt i appen är inte översatt till svenska!
  3. Mirabella77

    Besvarad Visdomens valv

    Hur ska jag placera visdomens valv så den fungerar? o_O
  4. Mirabella77

    Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

    Hur många vill hålla kvar de roliga tävlingar vi hade här i forumet? :D RÖSTA! Saknar tävlingarna, de gav så mycket glädje när man tävlande och ibland fick vinsten att vinna ♥
  5. Mirabella77

    Besvarad Hobbyrummet!

    Vart hittar jag hobbyrummet?
  6. Mirabella77

    Besvarad Hur löser jag denna uppdrag?

    Hur ska jag slutföra denna uppdrag? :rolleyes:
  7. Mirabella77

    Bekräftat Ny säsong

    Ska det se ut så här?
  8. Mirabella77

    Inte ett fel Konstig stad!

    Ja ja, min stad ser rolig ut o_O
  9. Mirabella77

    Bekräftat Meddelanden!

    Meddelande från andra medlemmar öppnas inte korrekt, det går inte läsa vad de har skrivit! Tömt chache, startat om mm men ingen förbättring o_O
  10. Mirabella77

    Besvarad Zoom funktionen

    Hej, När jag zoomar ut har jag problem att zooma in staden igen vilket jag tidigare inte haft problem med. Någon mer än mig med samma problem?
  11. Mirabella77

    Inte ett fel Oj vad händer!

    Oj oj var någonstans flyger mina byggnader! o_O Why :eek:
  12. Mirabella77

    Inte ett fel Forum problem

    Forumet funkar inte för mig! En liten ta funkar forumet för mig sen kommer det som en början av en musik och efter det slutar allt funka.
  13. Mirabella77

    Inskickad BÄ behöver skapa mer motivation för spelare

    Först ska jag tacka för att de gjorde mycket enklare för oss spelare att samla in märken på ett mycket enklare och smidigare sätt ♥ Det kanske mest tråkigast som mång avstår BÄ är att den känns inte som man får mycket utav all jobb som man får ge för att gå igenom vägarna! Om varge hål hade en...
  14. Mirabella77

    Inskickad Aktivitets lampor!

    En liten bra funktion finns nu i data versionen så man kan se ven som är inne i spelet och vem inte. Det skulle bli kul att den funktionen fans i appen också :) Där på tycker jag det vore vara bra att vissa genom färger hur länge man har varit borta. Till-ex om man har precis loggat ut är...
  15. Mirabella77

    Fixat Spelet startas inte!

    Hej, Öppnade min dator, kom in så lätt som helst men plötsligt började spelet krångla och sluta fungera, byggnader försvann och nu ser min spel sida så här ut: Jag har startat om spelt och datorn men inget hjälpte :(
  16. Mirabella77

    Inskickad Emojier

    Hej hej :) Det vore kul med lite mer emojier här i Elvenar forumet så man har med val och kunna uttrycka sig bättre. Vad tycker ni? :D
  17. Mirabella77

    Bekräftat Göm inte dig!

    Är de bara jag som har problem med gömande saker?
  18. Mirabella77

    Fixat En/Sv eventet!

    Svenska or English?! o_O
  19. Mirabella77

    Favorit gästraserna

    Hej! Vilken är eran favoriv gästras? Varförr? Jag är bara lite nyficken :cool: Jag har inte kommit till längre än feer men älskar feernas vackra och blommiga stil :) Kolla hur vackert bygnaderna är! :
  20. Mirabella77

    Fixat Försvunna staden!

    Hej! Et jätte stort problem o_O Förut tog utomgjordingarna bara min marknad men igår på kvällen tog de min karta så jag kan inte gå till kartan och göra mina provinser i tn;et och annat där men nu kommer jag inte enns in i spelet, jag är bortkastad från hela elvenars vackra värld :oops: Jag...
Topp