• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Brödraskapsäventyrs-farmarmedlemmar-motståndsrörelsen BSFM

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser158

Guest
Ja det är ju bara att inse att någon vinst blir det inte, hur mycket man än kämpar , utan att tillämpa farmartekniken.
Det är bara ett enda vinnar-bs som tillämpar den metoden, så dra inte alla över en kam. Och detta är en metod det relevanta brödraskapet har använt i flera, flera äventyr och ändå har de bara vunnit över Birka (rätta mig om jag har fel) + får sina nuvarande vinster för att Birka har valt att inte satsa på bä.
Så ge inte upp, det går att slå även de brödraskap som antingen lånar in spelare eller tillämpar Aladdin-städer.

Samarbete, engagemang från alla spelare och en jäkligt bra planering är det enda ni behöver för att slå dem.

:)
 

DeletedUser158

Guest
Kanske är det bra att det inte är så många bra belöningar för de som kommer på de tre första platserna? Utan att det är i de tre kistorna på kartan som de bra belöningarna ligger. Så länge som det är nu så är det ju de största BSen med många teleportertrollformler och/eller farmarstäder som tar hem de platserna ändå. Då ligger ju utmaningen för de mindre BSen att klara de tre kartorna och sätta nya egna rekord som istället blir målet och ha roligt på köpet. Ja visst det kanske inte är så kul för de som slåss om första platsen men vad gör det, som det är nu är det ju rätt orättvist för de mindre =)
Kloka ord! :)
 

Macbolan

Mästare
Visst är det som Taj säger, de större BSen kommer alltid att äga BÄ så länge man kan spela som vi gör.
Nope!
Gör som Vi "Anarkister"..bojkotta BÄ...tills priserna motsvarar den tid/energi samt uppoffringar man måste göra för att vara konkurrensduglig! :cool:
Vi i Anarchy är störst i nuläget...men Vi kör max 1 stig/karta...för sidovinsternas skull...Men frivilligt att delta inom gänget..;)
 

DeletedUser158

Guest
Nope!
Gör som Vi "Anarkister"..bojkotta BÄ...tills priserna motsvarar den tid/energi samt uppoffringar man måste göra för att vara konkurrensduglig! :cool:
Vi i Anarchy är störst i nuläget...men Vi kör max 1 stig/karta...för sidovinsternas skull...Men frivilligt att delta inom gänget..;)

Finaste Bolan, innan du skryter om att anarkisterna är största brödraskapet vill jag också tillägga att ni även är det mest lågpresterande brödraskapet på servern, särskilt i förhållande till era rankingpoäng. Och dessa poängen har ni samlat ihop eftersom den enklaste lösningen att klättra i ranking är att bygga vapenkammare.
o_O
Ni har ganska nyligen börjat ta kista 10 i turneringarna jämfört med övriga brödraskap, ni skiter fullständigt i spiran och även i äventyret.
Jag är förundrad att anarkisternas stora och aktiva spelare faktiskt ser en poäng att spela med ett brödraskap som så uppenbart struntar i allt som faktiskt gör ett brödraskap (och dess spelare) framgångsrikt.

Störst, men långtifrån bäst - det är anarkisterna det. ;)
 

Kerrie

Medlem
Finaste Bolan, innan du skryter om att anarkisterna är största brödraskapet vill jag också tillägga att ni även är det mest lågpresterande brödraskapet på servern, särskilt i förhållande till era rankingpoäng. Och dessa poängen har ni samlat ihop eftersom den enklaste lösningen att klättra i ranking är att bygga vapenkammare.
o_O
Ni har ganska nyligen börjat ta kista 10 i turneringarna jämfört med övriga brödraskap, ni skiter fullständigt i spiran och även i äventyret.
Jag är förundrad att anarkisternas stora och aktiva spelare faktiskt ser en poäng att spela med ett brödraskap som så uppenbart struntar i allt som faktiskt gör ett brödraskap (och dess spelare) framgångsrikt.

Störst, men långtifrån bäst - det är anarkisterna det. ;)
Lågt inlägg, ge sig på enskilda bs är inte ok :(
 

Taj-Lej

Kändis
håller faktiskt med kerrie det är ju upp till var o en att spela som dom vill.... en del kanske inte tycker det är så viktigt med bä eller spiran...och spelare på den nivån har väl det mesta uppgraderat och höga level på sina under kan jag tänka mig så varför kämpa som en galning ....dessutom kanske dom spelar bara för att umgås en liten stund ...vad vet jag

Mvh Taj ps gaiona jag skriver som jag vill
 

Macbolan

Mästare
Finaste Bolan, innan du skryter om att anarkisterna är största brödraskapet vill jag också tillägga att ni även är det mest lågpresterande brödraskapet på servern, särskilt i förhållande till era rankingpoäng. Och dessa poängen har ni samlat ihop eftersom den enklaste lösningen att klättra i ranking är att bygga vapenkammare.
Hej Val! :)
Det var inget Skryt...enbart Fakta! ;)
Sen vad det gäller Vapenkammare? ...så gav jag rådet till flera att bygga VK (Vapenkammare) pga att många, inklusive Mig själv hade en rejäl snedbalans emellan pop å kultur! En VK kostar mkt mindre pop..Men Mera kultur!...så varför inte vara smart å bygga VK..med dom resurser du har??
Dessutom ger VK massor av bra Rankingpoäng! Jag skulle kalla detta strategiskt rätt!
Vilket jag ser som rätt så smart och Högpresterande! ;):cool:
 

Macbolan

Mästare
Ni har ganska nyligen börjat ta kista 10 i turneringarna jämfört med övriga brödraskap, ni skiter fullständigt i spiran och även i äventyret.
Jag är förundrad att anarkisternas stora och aktiva spelare faktiskt ser en poäng att spela med ett brödraskap som så uppenbart struntar i allt som faktiskt gör ett brödraskap (och dess spelare) framgångsrikt.

Störst, men långtifrån bäst - det är anarkisterna det. ;)

Hmm!..Jag vet inte vilken tidsuppfattning Du har Val...Men vi har fixat 10 kistor under en rätt så lång tid! ...i Nuläget jobbar Vi redan (med 2 dygn kvar) på 12.e kistan! :cool:
YEP!...Vi skiter fullständigt i Spiran och BÄ!!..."Guilty as Charged"! ;)
Men istället så optimerar Vi våra resurser och tid för att bygga så stora och perfekta städer som möjligt! Vilket är grunden för detta spelet!
Jag tror att de "stora och aktiva spelarna" Du nämner .....har upptäckt att "Anarchy" spelar detta spelet som det skall spelas! :cool:
Dessutom kör Vi utan en massa krav å regler...Vi har så pass hög medelålder i vårat BS... så det behövs inte.... Alla är tillräckligt Vuxna och mogna människor, för att ta sitt eget ansvar för gruppens välbefinnande och tillväxt!

Men Vad som gör Vårat BS så framgångsrikt ..är vår sociala gemenskap överlag! Vi har kul tillsammans ,,,Men är även medmänniskor som stöttar varandra vid svåra stunder i livet!
Jag vill nog påstå att "Anarchy" inte bara är....
Störst! ... utan även Bäst!! :D:cool:
Mvh
Macbolan
 

Macbolan

Mästare
håller faktiskt med kerrie det är ju upp till var o en att spela som dom vill.... en del kanske inte tycker det är så viktigt med bä eller spiran...och spelare på den nivån har väl det mesta uppgraderat och höga level på sina under kan jag tänka mig så varför kämpa som en galning ....dessutom kanske dom spelar bara för att umgås en liten stund ...vad vet jag
Du har väldigt Rätt i det Du skriver Taj!
Vi är i mångt o mycket en social sammanslutning ..som trivs med varandra! :)
 

anga

Mästare
Inte vet jag men jag ser det som att Valkyrie svarar på Bolans inlägg, där han tar upp att hans BS är störst, varav Valkyrie svarar. Så hänga ut BS var väl att ta i, hon svarar på ett inlägg som handlar om ett BS. Men alla läser vi ju som vi vill, en del läser som satan läser bibeln................ Min åsikt bara, sen kan jag hålla med om att varje BS får väl köra som dom vill, och det är jag glad för :)
 

qrush

Medlem
Hmm!..Jag vet inte vilken tidsuppfattning Du har Val...Men vi har fixat 10 kistor under en rätt så lång tid! ...i Nuläget jobbar Vi redan (med 2 dygn kvar) på 12.e kistan! :cool:
YEP!...Vi skiter fullständigt i Spiran och BÄ!!..."Guilty as Charged"! ;)
Men istället så optimerar Vi våra resurser och tid för att bygga så stora och perfekta städer som möjligt! Vilket är grunden för detta spelet!
Jag tror att de "stora och aktiva spelarna" Du nämner .....har upptäckt att "Anarchy" spelar detta spelet som det skall spelas! :cool:
Dessutom kör Vi utan en massa krav å regler...Vi har så pass hög medelålder i vårat BS... så det behövs inte.... Alla är tillräckligt Vuxna och mogna människor, för att ta sitt eget ansvar för gruppens välbefinnande och tillväxt!

Men Vad som gör Vårat BS så framgångsrikt ..är vår sociala gemenskap överlag! Vi har kul tillsammans ,,,Men är även medmänniskor som stöttar varandra vid svåra stunder i livet!
Jag vill nog påstå att "Anarchy" inte bara är....
Störst! ... utan även Bäst!! :D:cool:
Mvh
Macbolan
Haha Mac, du är rolig du och det vet du att jag tycker.
Ja ni har på sistone lyckats med Kista 10, bra.
Det är inte så många fler utmaningar i det här spelet, förutom Spiran o BÄ då och de vill inte det största och bästa Bs spela.
Ni nöjer er med att vara störst och ev vackrast då?
Nej Mac, förväntar mig att ni snart tar er första guldmedalj i Spiran, Lycka till.
Nu är det dags för nytt kapitel och det verkar inte lätt :)
/q
 

Sompote

Tävlingsledare
Men Vad som gör Vårat BS så framgångsrikt ..är vår sociala gemenskap överlag! Vi har kul tillsammans ,,,Men är även medmänniskor som stöttar varandra vid svåra stunder i livet!
Jag vill nog påstå att "Anarchy" inte bara är....
Störst! ... utan även Bäst!! :D:cool:


Vilket brödraskap som är störst går inte att diskutera, det är bara att kolla i listan.
Men vilket brödraskap som är bäst, ja, där kommer troligen en förkrossande majoritet av spelarna svara det egna brödraskapet, av just samma anledningar som gör att du trivs i ditt?
 

DeletedUser158

Guest
Jaja, ni vet jag har rätt. Så sluta nu att gapa om det. ;)

Men jag måste ju säga att det är kul att se att ni har vaknat i turneringen. Har det att göra med att ni känner er träffade av vad jag sa?

Men handen på hjärtat, känns det inte kul att faktiskt prestera något, anarkister? Jag hoppas att vi får se er avancera i både spiran och turneringen hädanefter, och visa att ni förtjänar er plats där uppe i topp. Ska bli roligt att se om veckans turneringsresultat kommer att bli något återkommande. Det är dags att ni vaknar upp där inne.
 

Macbolan

Mästare
Haha Mac, du är rolig du och det vet du att jag tycker.
Ja ni har på sistone lyckats med Kista 10, bra.
Det är inte så många fler utmaningar i det här spelet, förutom Spiran o BÄ då och de vill inte det största och bästa Bs spela.
Ni nöjer er med att vara störst och ev vackrast då?
Hej qrush!...synda att Du inte joinade Oss...då hade Du kunnat vara lika stora å snygga som Vi Anarkister är! :cool:
Vi är oerhört Nöjda... med att enbart vara Stora å Snygga Anarkister! ;):p
Och på Tal om 10 Kistor!?,,,Ikväll drog Vi in 14 Kistor i Turneringen!...Inte sååå illa väl...av ett sk. "Lågpresterande" Gäng!? :cool:
Men jag gillar Dig oxå qrush! :);)
 

Macbolan

Mästare
Jaja, ni vet jag har rätt. Så sluta nu att gapa om det. ;)

Men jag måste ju säga att det är kul att se att ni har vaknat i turneringen. Har det att göra med att ni känner er träffade av vad jag sa?

Men handen på hjärtat, känns det inte kul att faktiskt prestera något, anarkister? Jag hoppas att vi får se er avancera i både spiran och turneringen hädanefter, och visa att ni förtjänar er plats där uppe i topp. Ska bli roligt att se om veckans turneringsresultat kommer att bli något återkommande. Det är dags att ni vaknar upp där inne.

Hehehe! Valkyria svarar för årets snyggaste "Självmål"...när hon nedvärderar Vår prestation..samtidigt som hon hyllar sitt eget BS! o_O:rolleyes:

Vi är idag Störst, Bäst å Snyggast på servern! :cool::p
Vi plockar flest Kistor i Turneringen... samt har jäkligt Kul tillsammans, när Vi spelar ihop! :)

Vad har Birka lyckats med?? ..förutom att ligga 2.a på servern?
Och Ni får ju ständigt stryk i både Spiran och BÄ...av mindre BS...som Prosperity och Seven Kingdoms!!!!
,,,så jag fattar Inte Vad det ÄR! ... som Birka har presterat.. Mer än att vara en ständig slagpåse för andra BS!?? :rolleyes:
Ni påminner mig mera om den där Svenske 400 meters löparen som Alltid kom 4.a i alla internationella Mästerskap..för att sedan börja spy efter upploppet! :eek::rolleyes:
Mvh
Mac
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp