• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Besvarad Inforuta 'Vallorianskt mod'

    Är det inte 18 timmars insamling som gäller? Varför "X" ? ===================================== =========================================== //Nivea
  2. Fixat Inforuta Amuniskepp

    Texten "Samla in produktion efter 24 timmar" saknas ============================= =================================== //Nivea
  3. Bekräftat Kulturbonus visas inte i 'Gyllene avgrund'

    Kulturbonus visas inte i 'Gyllene avgrund' men laddas upp och räknas korrekt. Har förlorad mynt på grund av detta vid insamlingen då stadshuset kunde ta emot det som visades i 'Gyllene avgrund' men inte 70% mer än det.. ====================================================
  4. Bekräftat Det nya forskning trädet

    Det nya forskningsträdet stämmer inte överens med en del information som finns på WiKi. Kommer man skriver om/till/anpassa infon i WiKi ? Dessutom är det ändrade priser i de första 3 kapitlen (om jag minns rätt) för de magiska byggnader. Har för mig att i kap 2 eller 3 kostar ett hus 210...
  5. Fixat Spirans start

    Att låsa upp spiran ligger nu i kapitel 5 ===================================== //N
  6. Besvarad Hur låser man upp turneringen?

    Hej någon som vet hur man låser upp turneringen? =========================================
  7. Inte ett fel Event slut idag, 2022-04-26?

    Har startad om program och Pc men alltid samma resultat. Även den dagliga belöningen är kvar till 02:00 2022-04-27. // N
  8. Fixat Text Röda pandamästaren

    //N
  9. Inte ett fel Detta är inget svenskt ord

    Feiska; :cool: roligt men inget svenskt ord. ==========================
  10. Besvarad Exklusiva belöningar?

    Vad är det för exklusiva belöningar man kan se fram emot? och när? Någon som vet? -------------------------------------------------------------------------------------------
  11. Fixat App-version: Avisering av olästa/nya meddelanden i chatten

    Hej jag spelar sällan på mobilen och upptäckte nu att det aviseras inte om man har nya eller olästa meddelanden i chatten vid inloggningen i motsats till PC-versionen som indikera till och med antalet av olästa meddelanden. Är detta per 'design' eller en bugg? //N
  12. Besvarad "Tillåt automatisk förflyttning till bättre position

    Hej Kan inte hitta " "Tillåt automatisk förflyttning till bättre position " längre. Är det borttagen?
  13. Besvarad Jag förstår men hur menar du?

    Magiska bostäder ger mer invånare och mynt än vanliga bostäder! Är det så? Kapitel III ----------------- Magisk bostad: Personer: 250 Mynt: 1044/t Storlek: 3x2 = 06 rutor 41,66 pers/ruta 174 mynt/ruta/timme ..Vanlig bostad: Personer: 560 Mynt: 3333/t Storlek: 4x3 = 12...
  14. Fixat På väg

    Ordkollen reder ut stavningen och svarar på om det ska skrivas ihop och stavas påväg eller skrivas isär och stavas på väg. Det rätta svaret är att orden ska skrivas isär, så det stavas alltså på väg. Orden ska inte skrivas ihop, så det stavas inte påväg -------------
  15. Inskickad Anpassa Flammande Fenix matningseffektens verksamma tid

    Förslag: Anpassa matningseffektens verksamma tid. Är man t.ex. på kapitlet 2 eller 3 får man knappt ihop det för 1 husdjursmat. Man har fått Fenix men ingen Artefakt. Mitt Förslag: 05 + 10% ][ 5 dagar verksam 15 + 20% ][ 4 dagar verksam 25 + 30% ][ 3 dagar verksam 35 + 40% ][ 2 dagar...
  16. Inskickad Info om verksamma tid skulle uppskattas.

    Här skulle information om den magiska effektens verksamma tid inte skada. 3 timmar tror jag, eller?. Tiden hos den flammande Fenix är 24 timmar om jag inte minns fel. Och den tredje har säkert samma saknande infon kan tänkas.
  17. Besvarad Vad betyder stapeln ?

    Vad betyder stapeln 2 av 4 ? ------- Hjälptexten förklarar inte. ------
Topp